igår så träffade jag
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    igår så träffade jag

    mannens älskarinna. hon var inte alls som jag föreställt mig. Jättetrevlig och hennes barn var också snälla o vänliga. De tyckte väl att det var lite konstigt att jag kom dit men men.....
    Jag är glad att jag fick träffa henne. Förstår varför han tycker om henne.

    Kram till er alla!
  2. 1
    igår så träffade jag mannens älskarinna. hon var inte alls som jag föreställt mig. Jättetrevlig och hennes barn var också snälla o vänliga. De tyckte väl att det var lite konstigt att jag kom dit men men.....
    Jag är glad att jag fick träffa henne. Förstår varför han tycker om henne.

    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Uj, det var en konstig situation. Hur kommer det sig att ni träffades?
  4. 2
    Uj, det var en konstig situation. Hur kommer det sig att ni träffades?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Mannen skulle hämta sina saker hos henne då han varit hos henne förra natten och vi kom in till Sthlm. Då tog han tåget in för att slippa köra bilen mitt inne i Sthlm så då bjöd hon in oss när vi kom. Det var inte meningen men jag är glad att jag fick träffa henne så kanske jag har lättare att förstå och acceptera
  6. 3
    Mannen skulle hämta sina saker hos henne då han varit hos henne förra natten och vi kom in till Sthlm. Då tog han tåget in för att slippa köra bilen mitt inne i Sthlm så då bjöd hon in oss när vi kom. Det var inte meningen men jag är glad att jag fick träffa henne så kanske jag har lättare att förstå och acceptera
  7. Ellan...
    #4
    Men, varför har han en älskarinna, som du dessutom vet om och accepterar? Det är absolut inte meningen att ifråga sätta, men jag förstår bara inte eran överenskommelse?
  8. 4
    Men, varför har han en älskarinna, som du dessutom vet om och accepterar? Det är absolut inte meningen att ifråga sätta, men jag förstår bara inte eran överenskommelse?
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    men kära nån

    det är väl inget varken att förstå eller att acceptera! Alla gränser som finns har verkligen spruckit, var tycker du själv att gränsen går?
  10. 5
    men kära nån det är väl inget varken att förstå eller att acceptera! Alla gränser som finns har verkligen spruckit, var tycker du själv att gränsen går?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ja, var går gränsen?. Jag är själv otrogen så jag har väl också spräckt den gränsen. Jag har också en älskare kan man säga då. Mannen vet om det.
  12. 6
    Ja, var går gränsen?. Jag är själv otrogen så jag har väl också spräckt den gränsen. Jag har också en älskare kan man säga då. Mannen vet om det.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Som jag skrev ovan så har jag också en kille som jag träffar då o då. Så jag är inte bättre själv då.
  14. 7
    Som jag skrev ovan så har jag också en kille som jag träffar då o då. Så jag är inte bättre själv då.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Det är ju stor skilnad på att ha en kill kompis som man träffar och som man är vän med.
    Men din man har ju sexuella relationer med andra, vilket inte du har.
  16. 8
    Det är ju stor skilnad på att ha en kill kompis som man träffar och som man är vän med.
    Men din man har ju sexuella relationer med andra, vilket inte du har.
  17. Ellan...
    #9
    Men, varför är ni tillsammans? Kan ni inte bli ihop med era älskare/älskarinna? Förstår faktiskt inte logiken?!
  18. 9
    Men, varför är ni tillsammans? Kan ni inte bli ihop med era älskare/älskarinna? Förstår faktiskt inte logiken?!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    För att vi har ett barn ihop. Min killkopmis vill inte ha mig som flickvän o mannens älskarinna vill inte ha en relation
  20. 10
    För att vi har ett barn ihop. Min killkopmis vill inte ha mig som flickvän o mannens älskarinna vill inte ha en relation
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Nu är det så att jag har haft sex med min killkompis så jag är inte direkt oskyldig jag heller. Även om vi inte hade sex i början när jag o min kompis träffades så var det inte långt från otrohet heller så. Jag är inte rätt person att dömma min man.
  22. 11
    Nu är det så att jag har haft sex med min killkompis så jag är inte direkt oskyldig jag heller. Även om vi inte hade sex i början när jag o min kompis träffades så var det inte långt från otrohet heller så. Jag är inte rätt person att dömma min man.
  23. Ida*
    #12
    Lägg ner det där! Det kommer aldrig att göra dig något gott att plåga sig så där. Mannen gör fel som har henne, och borde ha tillräckligt med ryggrad för att bryta med dig först! Jag vet att det är en svår situation ni är i. Hur ni ska klara er ekonomiskt etc, men det finns ju bidrag av alla sorter så något borde väl fungera. Han får väl se till att bita ihop och skaffa ett jobb eller iaf pengar så han kan betala underhåll eller ha henne varannan vecka. Inse att du är värd mer än en otrogen man, och inte behöver tolerera det där! Bekräfta dig själv, ingen annan gör det när vi väl är vuxna. Då är det upp till oss själva att förbli starka och lyckliga människor.

    Oj, blev nästan lite upprörd nu... Men jag lider med dig. Hoppas du får lite av min kraft i frågan istället för att kanske bli ledsen.
    Kram
  24. 12
    Lägg ner det där! Det kommer aldrig att göra dig något gott att plåga sig så där. Mannen gör fel som har henne, och borde ha tillräckligt med ryggrad för att bryta med dig först! Jag vet att det är en svår situation ni är i. Hur ni ska klara er ekonomiskt etc, men det finns ju bidrag av alla sorter så något borde väl fungera. Han får väl se till att bita ihop och skaffa ett jobb eller iaf pengar så han kan betala underhåll eller ha henne varannan vecka. Inse att du är värd mer än en otrogen man, och inte behöver tolerera det där! Bekräfta dig själv, ingen annan gör det när vi väl är vuxna. Då är det upp till oss själva att förbli starka och lyckliga människor.

    Oj, blev nästan lite upprörd nu... Men jag lider med dig. Hoppas du får lite av min kraft i frågan istället för att kanske bli ledsen.
    Kram
  25. Ida*
    #13
    Tillägg... Läste om din älskare också. Då kanske du inte kan komma med stora pekpinnen till din man, men jag tror ändå att ni lever i ett väldigt destruktivt förhållande. Break free!
  26. 13
    Tillägg... Läste om din älskare också. Då kanske du inte kan komma med stora pekpinnen till din man, men jag tror ändå att ni lever i ett väldigt destruktivt förhållande. Break free!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Jaa, det är det bästa. men ingen av oss orkar NU. Det är jobbigt just nu med allt så vi måste ta den ork vi har till att hjälpa dottern. Hon måste bli torr snart, bl.a Hon fyller 5 år i höst. Så behöver hon extra stöd på dagis till hösten osv, så vi måste ta orken att kämpa för dottern. Men det är nog oundvikligt. Det inser jag också
  28. 14
    Jaa, det är det bästa. men ingen av oss orkar NU. Det är jobbigt just nu med allt så vi måste ta den ork vi har till att hjälpa dottern. Hon måste bli torr snart, bl.a Hon fyller 5 år i höst. Så behöver hon extra stöd på dagis till hösten osv, så vi måste ta orken att kämpa för dottern. Men det är nog oundvikligt. Det inser jag också
  29. nog snart?
    #15

    Bestäm er!

    Att hålla ihop för barnets skull eller av ekonomiska skäl tycker inte jag låter som några bra skäl.
    Om det finns något annat kvar mellan er så släpp älskare och älskarinnor och börja ha sex med varandra.
  30. 15
    Bestäm er! Att hålla ihop för barnets skull eller av ekonomiska skäl tycker inte jag låter som några bra skäl.
    Om det finns något annat kvar mellan er så släpp älskare och älskarinnor och börja ha sex med varandra.
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Ja, det finns annat kvar mellan oss men jag kan inte ha sex, jag blir helt paralyserad när han tar på mig och jag vill inte ställa upp på de sexuella övningar han vill testa.
  32. 16
    Ja, det finns annat kvar mellan oss men jag kan inte ha sex, jag blir helt paralyserad när han tar på mig och jag vill inte ställa upp på de sexuella övningar han vill testa.
  33. nog snart?
    #17
    Boka tid hos en sexolog och gå dit tillsammans så att ni kommer på samma nivå sexuellt sett.
    Du kanske vill ha mer ömhet och han vill ha mer "råsex"?
  34. 17
    Boka tid hos en sexolog och gå dit tillsammans så att ni kommer på samma nivå sexuellt sett.
    Du kanske vill ha mer ömhet och han vill ha mer "råsex"?
  35. Medlem sedan
    Jan 2007
    #18
    Din luring! Det hade du inte berättat, att du också har ditt på sidan
  36. 18
    Din luring! Det hade du inte berättat, att du också har ditt på sidan
  37. Medlem sedan
    Dec 2002
    #19
    Det har du aldrig berättat, även fast vi/du har diskuterat din man och hans förhållanden på sidan om många många ggr.
    Har du oxå förhållanden på sidan om....hur kan du då sitta och (missförstå mig rätt) beklaga dig över din mans beteende?

    Men helt klart, ni lever ett destruktivt förhållande som varken är bra för Er eller er lilla tjej.
  38. 19
    Det har du aldrig berättat, även fast vi/du har diskuterat din man och hans förhållanden på sidan om många många ggr.
    Har du oxå förhållanden på sidan om....hur kan du då sitta och (missförstå mig rätt) beklaga dig över din mans beteende?

    Men helt klart, ni lever ett destruktivt förhållande som varken är bra för Er eller er lilla tjej.
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    1200 kr/gång tarhon o på sjukhuset finns det ingen. Det har de lagt ner " för det behövdes inte". eller hur???? Han har redan sagt att han inte kommer ge sig på sina vilkor! så är det o jag tänker inte ha det han vill ha.
  40. 20
    1200 kr/gång tarhon o på sjukhuset finns det ingen. Det har de lagt ner " för det behövdes inte". eller hur???? Han har redan sagt att han inte kommer ge sig på sina vilkor! så är det o jag tänker inte ha det han vill ha.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Just det, igår träffade jag
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-22, 12:49
  2. Igår träffade jag Jay
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 19:25
  3. Träffade min PT igår....
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 12:27
  4. Träffade min PT igår...
    By Nett@n in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 08:00
  5. Träffade min PT igår...
    By Nett@n in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar