Jag vet att jag är väldigt osynlig just nu... läser mest och kommer mig liksom inte för att svara på inlägg vilket är både tråkigt och dumt av mig! *s*

Här har vi just packat inför morgondagens utflykt till Astrid Lindgrens värld... det är en bussresa i Hyresgästföreningens regi - vem kan tacka nej till resa + inträde för 300:- för hela familjen? ;-D M har bakat piroger, pizzabullar och inbakta korvar till picknickmat... mums!

Siri har en lös tand och leker mest med kompisar hela dagarna... och kvällarna! Hon har fått lov att vara ute till strax före 21 nu när det är sommarlov... hon orkar inte varje kväll men ack så roligt hon och kompisarna på gården har de kvällarna hon är ute! Hon börjar bli så stor lilla loppan... hå hå ja ja.

Folke har blivit en självständig, redig och kommunikativ liten kis som vet var skåpet ska stå. Han charmar de flesta med handgripliga attacker och babblande svada på folkevis... misstänker att vi kommer att ha fullt sjå med att hålla koll på honom i morgon. Han har signalgult linne på sig och mammas mobilnummer på armen kan meddelas. ;-D

Anars har hussuget så sakteliga satt in igen... inte så att vi tänker göra något åt det i brådrasket men vi sonderar terrängen, går på lite visningar för att kolla intressanra områden osv. Men vi har ingen brådska alls... och just nu vil vi inte skilja Siri från hennes älskade inenrgård! ;-D

Kram alla!!!