Grattis till er alla som
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Grattis till er alla som

    fått era små kärlekar.
    Önskar att det kunde hända något här oxå.
    Visst har jag känningar men det händer inget. Dessutom är det världens tråkigaste väder ute har formligen vräkt ner regn hela dagen.
    Sambon och vovvan är i stugan och håller på med taket på vårt bygge.... jättebra väder för det...

    Ska ta mig i kragen och tapetsera det sista i sovrummet så vi kan sätta upp tavlorna och ställa in vaggan.

    Av med morgonrocken och på med arbetskläderna...
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  2. 1
    Grattis till er alla som fått era små kärlekar.
    Önskar att det kunde hända något här oxå.
    Visst har jag känningar men det händer inget. Dessutom är det världens tråkigaste väder ute har formligen vräkt ner regn hela dagen.
    Sambon och vovvan är i stugan och håller på med taket på vårt bygge.... jättebra väder för det...

    Ska ta mig i kragen och tapetsera det sista i sovrummet så vi kan sätta upp tavlorna och ställa in vaggan.

    Av med morgonrocken och på med arbetskläderna...
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Hej hej!

    Här händer inget heller... Trots 110 trappsteg, kanelbullsbak igår och frukostbullsbak + kärleksmumsbak idag.
    Hur är det med din mamma nu? Kan du slappna av?
  4. 2
    Hej hej!

    Här händer inget heller... Trots 110 trappsteg, kanelbullsbak igår och frukostbullsbak + kärleksmumsbak idag.
    Hur är det med din mamma nu? Kan du slappna av?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Inget händer än, mamma är kvar på sjukhuset hon har fått ngn typ av infektion efter sista undersökningen, är väl på bättringsvägen men vi vet inte hur länge hon måste stanna där. Om hon har tur får hon komma hem i början på veckan. Jag har nog lyckats lugna ner mig rätt ordentligt, jag har intalat mig att allt kommer gå bra.
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  6. 3
    Inget händer än, mamma är kvar på sjukhuset hon har fått ngn typ av infektion efter sista undersökningen, är väl på bättringsvägen men vi vet inte hur länge hon måste stanna där. Om hon har tur får hon komma hem i början på veckan. Jag har nog lyckats lugna ner mig rätt ordentligt, jag har intalat mig att allt kommer gå bra.

Liknande trådar

  1. GRATTIS GRATTIS till alla
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:29
  2. Grattis till alla Minus och till Sabina!
    By J m K&L in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 09:54
  3. Grattis till alla
    By Madde & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 10:50
  4. Grattis till alla
    By FruFet in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 09:37
  5. Grattis till er alla
    By Majjen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 17:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar