Räddålder??
_03 Sommarbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Räddålder??

    Nån mer som har det så. Min tjej fyllde 5 den 20 juni o hon är rädd för det mesta.... Att bada ( på lite djupare vatten fast en vuxen är med, och det är ju både på gott o ont...), för åskan, men mest av allt tjuvar. Hon frågar hela tiden om tjuvar. Om de kommer, om de tar barn, Många frågor blir det. Kan bli rätt jobbigt emellanåt med alla frågor( som inte bara handlar om tjuvar utom om allt och ingenting egentligen), men vill man veta nåt så måste man ju fråga......
  2. 1
    Räddålder?? Nån mer som har det så. Min tjej fyllde 5 den 20 juni o hon är rädd för det mesta.... Att bada ( på lite djupare vatten fast en vuxen är med, och det är ju både på gott o ont...), för åskan, men mest av allt tjuvar. Hon frågar hela tiden om tjuvar. Om de kommer, om de tar barn, Många frågor blir det. Kan bli rätt jobbigt emellanåt med alla frågor( som inte bara handlar om tjuvar utom om allt och ingenting egentligen), men vill man veta nåt så måste man ju fråga......
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Njae...vet inte om vår dotter precis är rädd av sig. Snarare tvärtom...hon är fruktansvärt kaxig och tvär för tillfället! Hon fyllde 5 den 18 juni.
  4. 2
    Njae...vet inte om vår dotter precis är rädd av sig. Snarare tvärtom...hon är fruktansvärt kaxig och tvär för tillfället! Hon fyllde 5 den 18 juni.
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3
    både ock är vår tjej ( född samma dag som din ). Kaxig dagtid, inte rädd för något direkt, snarare övermodig. Men, sen kan hon vara rädd för mörker och mardrömmar osv på kvällarna. Det är ganska typiskt för den här ålder; de upptäcker att världen ju är jättestor och samtidigt som det är spännande är det skrämmande
  6. 3
    både ock är vår tjej ( född samma dag som din ). Kaxig dagtid, inte rädd för något direkt, snarare övermodig. Men, sen kan hon vara rädd för mörker och mardrömmar osv på kvällarna. Det är ganska typiskt för den här ålder; de upptäcker att världen ju är jättestor och samtidigt som det är spännande är det skrämmande
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Hej!
    Kommer ihåg att jag var rädd i den här åldern. Tänkte på krig och att jag skulle dö då jag tog på tex växter.
    Vår son är vetgirig och ställer 1000 frågor. Säger att han inte är rädd för något.... *eller hur*
    Gillar föresten inte heller djupt vatten även om vuxen är med.
  8. 4
    Hej!
    Kommer ihåg att jag var rädd i den här åldern. Tänkte på krig och att jag skulle dö då jag tog på tex växter.
    Vår son är vetgirig och ställer 1000 frågor. Säger att han inte är rädd för något.... *eller hur*
    Gillar föresten inte heller djupt vatten även om vuxen är med.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar