Elin
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Elin

    Hur mår du nu för tiden? Kräks du fortfarande varje dag? Stackare.....
    Det är inte så långt kvar nu ändå .....eller känns det långt bort?

    Sknar också våra stunder på msn.... men som du säger så räcker tiden inte till. Vi har ny dator också och jag har inte installerat msn här, men på min jobbdator har jag det fortfarande och jag har ju den uppkopplad ibland - får se om vi ses där igen snart.

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  2. 1
    Elin Hur mår du nu för tiden? Kräks du fortfarande varje dag? Stackare.....
    Det är inte så långt kvar nu ändå .....eller känns det långt bort?

    Sknar också våra stunder på msn.... men som du säger så räcker tiden inte till. Vi har ny dator också och jag har inte installerat msn här, men på min jobbdator har jag det fortfarande och jag har ju den uppkopplad ibland - får se om vi ses där igen snart.

    kram kram
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2

    Hej!

    Vi har varit på semester nu några dagar så jag har inte sett ditt lilla utrop förrän nu Nä jag kräker inte varje dag längre, skönt. Men det kommer väldigt ofta en skvätt på morgonen. Och illamåendet finns där till och från under dagen. Just nu är fogarna värst och det gör så förbannat ont!
    Jag är inne i vecka 30 nu och längtar så efter bebisen! Tiden känns som den går både långsamt men fort. Fortare nu när sambon har semester och jag har lite mera vuxet sällskap hemma.
    Du får installera msn på nya datorn med. Fast jag har svårt att sitta stilla på en stol för länge. Trots att jag har kudde att sitta på.
    Ha det så bra. Kram!
  4. 2
    Hej! Vi har varit på semester nu några dagar så jag har inte sett ditt lilla utrop förrän nu Nä jag kräker inte varje dag längre, skönt. Men det kommer väldigt ofta en skvätt på morgonen. Och illamåendet finns där till och från under dagen. Just nu är fogarna värst och det gör så förbannat ont!
    Jag är inne i vecka 30 nu och längtar så efter bebisen! Tiden känns som den går både långsamt men fort. Fortare nu när sambon har semester och jag har lite mera vuxet sällskap hemma.
    Du får installera msn på nya datorn med. Fast jag har svårt att sitta stilla på en stol för länge. Trots att jag har kudde att sitta på.
    Ha det så bra. Kram!

Liknande trådar

  1. Elin!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 19:26
  2. Elin!
    By ellba in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 08:13
  3. Elin!
    By Ell_H in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 07:37
  4. Elin!!!
    By Lillmonster in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 07:37
  5. Elin!
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 09:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar