På smällen!
_0708 Augustibarn
  1. shit pommes frittes
    #1

    På smällen!

    Ja, hur kan det ske. Helt oplanerat, helt omvälvande. Har bara haft mens en gång sedan jag slutade amma, så jag trodde det bara var lite gamla hormoner som spökade. Men den bistra sanningen är: Är på smällen i vecka 10!!!! Hade liksom tänkt nöja oss med de barn vi har...
  2. 1
    På smällen! Ja, hur kan det ske. Helt oplanerat, helt omvälvande. Har bara haft mens en gång sedan jag slutade amma, så jag trodde det bara var lite gamla hormoner som spökade. Men den bistra sanningen är: Är på smällen i vecka 10!!!! Hade liksom tänkt nöja oss med de barn vi har...
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    OJ! Grattis...eller? Nu är det ju lite spännande vem du är....
  4. 2
    OJ! Grattis...eller? Nu är det ju lite spännande vem du är....
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Oj, så det kan gå.. Grattis eller vad man ska säga..? Blir lite nyficken på vem du är..
  6. 3
    Oj, så det kan gå.. Grattis eller vad man ska säga..? Blir lite nyficken på vem du är..
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Hoppla hejsan.Hoppas du mår bra....Själv har jag varit hormonfri i 3 månader,men har lyckats hålla mig ogravid....
  8. 4
    Hoppla hejsan.Hoppas du mår bra....Själv har jag varit hormonfri i 3 månader,men har lyckats hålla mig ogravid....
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Så kan det gå när man har vuxenbolibompa . Hoppas det är Grattis iaf då!
  10. 5
    Så kan det gå när man har vuxenbolibompa . Hoppas det är Grattis iaf då!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Livet blir ju inte alltid

    som man har tänkt sej.. och TUR är väl det för annars hade t ex jag själv inte haft just de underbara barn jag har! När min tvåa var 8 månader gammal fick jag också veta att jag var gravid i v 10. Sixten, min augustikille, är min lille Hoppsanbebis och utan honom hade vår familj inte varit komplett!

    Stort grattis! Det kommer att bli toppen!

    *kram*
  12. 6
    Livet blir ju inte alltid som man har tänkt sej.. och TUR är väl det för annars hade t ex jag själv inte haft just de underbara barn jag har! När min tvåa var 8 månader gammal fick jag också veta att jag var gravid i v 10. Sixten, min augustikille, är min lille Hoppsanbebis och utan honom hade vår familj inte varit komplett!

    Stort grattis! Det kommer att bli toppen!

    *kram*
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Måste bara få säga att jag håller med Hermelinen till 110 %. När man väntat och väntat och sedan har turen att få den där lilla bebisen så är man tacksam att livet inte alltid blir som tänkt sig eller trott...
  14. 7
    Måste bara få säga att jag håller med Hermelinen till 110 %. När man väntat och väntat och sedan har turen att få den där lilla bebisen så är man tacksam att livet inte alltid blir som tänkt sig eller trott...
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Känner igen det Det var så vi fick vår Linnéa! Fast då var storebror bara 6 månader.... Hoppas att ni kan pussla in en till i familjen så att ni kan glädja er åt ytterligare en välsignelse

    Är lite avundsjuk om sanningen ska fram...
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  16. 8
    Känner igen det Det var så vi fick vår Linnéa! Fast då var storebror bara 6 månader.... Hoppas att ni kan pussla in en till i familjen så att ni kan glädja er åt ytterligare en välsignelse

    Är lite avundsjuk om sanningen ska fram...
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9

    Ja! Och hade jag inte fått

    vänta i två år på tvåan så hade jag inte haft min älskade Elly! Jag hade haft ett annat barn, visst, men inte min Elly............
  18. 9
    Ja! Och hade jag inte fått vänta i två år på tvåan så hade jag inte haft min älskade Elly! Jag hade haft ett annat barn, visst, men inte min Elly............
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    Wow! Surprise!!! Been there, Kian var ju min lilla hoppsan
    Får man lov att gratulera eller??
    Jag hade världens panik fram tills att min lillprins låg på min mage första gången och då släppte allt, det var meningen att han skulle vara hos oss... nu kan jag inte ens tänka mig att bara ha 2 barn!!

    kram på dig!
  20. 10
    Wow! Surprise!!! Been there, Kian var ju min lilla hoppsan
    Får man lov att gratulera eller??
    Jag hade världens panik fram tills att min lillprins låg på min mage första gången och då släppte allt, det var meningen att han skulle vara hos oss... nu kan jag inte ens tänka mig att bara ha 2 barn!!

    kram på dig!
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Ps... är SÅÅÅÅ nyfiken på vem du är, kan ju inte låta bli att börja spekulera!
  22. 11
    Ps... är SÅÅÅÅ nyfiken på vem du är, kan ju inte låta bli att börja spekulera!
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Så kan det gå när inte haspen är på Hoppas att det är grattis
  24. 12
    Så kan det gå när inte haspen är på Hoppas att det är grattis
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13
    Åh, spännande, grattis! *funderar på vem det kan vara och hur många barn ni har* hihi
    Det blir samma ålderskillnad som jag har på min barn. Nu leker dem tillsammans och jag ÄLSKAR ålderskillnaden. Den är perfekt!
  26. 13
    Åh, spännande, grattis! *funderar på vem det kan vara och hur många barn ni har* hihi
    Det blir samma ålderskillnad som jag har på min barn. Nu leker dem tillsammans och jag ÄLSKAR ålderskillnaden. Den är perfekt!
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Oj,grattis! Men jag kan förstå har man har lite blandade känslor.... Lycka till iallafall!
  28. 14
    Oj,grattis! Men jag kan förstå har man har lite blandade känslor.... Lycka till iallafall!
  29. shit pommes frittes
    #15
    TACK, för alla grattis, svar och tankar. Maken och jag hade ett långt snack igår och kom fram till att vi självklart klarar detta galant... Tur att man har världens bästa kompanjon när det gäller barnen! Behöver nu bara massa hjälp från er som har fler barn än 2 och som har tätt mellan barnen. Dessa tankar har liksom aldrig existerat i min värld!

    Nå väl, mina nyfikna vänner, eftersom jag antagligen redan är i v 10 så dansar jag nog ut ur garderoben om några veckor!
  30. 15
    TACK, för alla grattis, svar och tankar. Maken och jag hade ett långt snack igår och kom fram till att vi självklart klarar detta galant... Tur att man har världens bästa kompanjon när det gäller barnen! Behöver nu bara massa hjälp från er som har fler barn än 2 och som har tätt mellan barnen. Dessa tankar har liksom aldrig existerat i min värld!

    Nå väl, mina nyfikna vänner, eftersom jag antagligen redan är i v 10 så dansar jag nog ut ur garderoben om några veckor!
  31. Medlem sedan
    Jun 2001
    #16
    God damn!!! Vad omtumlande Och roligt hoppas jag! Stort lycka till vännen
  32. 16
    God damn!!! Vad omtumlande Och roligt hoppas jag! Stort lycka till vännen
  33. Medlem sedan
    Feb 2002
    #17
    Oj, Grattis!!!!! Vet precis hur det känns..Charlie är ju en liten hoppsan! Man vet liksom inte hur man ska känna riktigt...
    Många många kramar!!!

    Ps, är ju supernyfiken på vem du är förståss!!!
  34. 17
    Oj, Grattis!!!!! Vet precis hur det känns..Charlie är ju en liten hoppsan! Man vet liksom inte hur man ska känna riktigt...
    Många många kramar!!!

    Ps, är ju supernyfiken på vem du är förståss!!!
  35. Medlem sedan
    Sep 2006
    #18

    grattis

    jag är lite avis, vill ju oxå vara gravid med mage och sen en liten nyfödd...gud vad gulliga de är! Men jag orkar inte, ryggen orkar inte, vårt förhållande orkar inte, de stora barnen orkar inte heller....så vi låter bli. Men det är ändå lite underbart! och definitivt något att avundas! Grattis!!
  36. 18
    grattis jag är lite avis, vill ju oxå vara gravid med mage och sen en liten nyfödd...gud vad gulliga de är! Men jag orkar inte, ryggen orkar inte, vårt förhållande orkar inte, de stora barnen orkar inte heller....så vi låter bli. Men det är ändå lite underbart! och definitivt något att avundas! Grattis!!
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    Massor av grattis Är också liiite avis. men som Patricia skrev, är det inget varken jag eller familjen i övrigt skulle klara av
    Å, att få snusa på en liten liten bebbe igen
    Ska bli kul att se vam du är
  38. 19
    Massor av grattis Är också liiite avis. men som Patricia skrev, är det inget varken jag eller familjen i övrigt skulle klara av
    Å, att få snusa på en liten liten bebbe igen
    Ska bli kul att se vam du är
  39. Medlem sedan
    Aug 2004
    #20
    Jag lovar! Det går så bra så när man väl är inne i rumban! Själv skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken på att tycka det varit jobbigt med sex barn!

    Grattis!
  40. 20
    Jag lovar! Det går så bra så när man väl är inne i rumban! Själv skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken på att tycka det varit jobbigt med sex barn!

    Grattis!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. På smällen
    By Förstabarn_Stockholm in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 20:36
  2. På smällen!
    By Anonym in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:04
  3. Då så... tog smällen
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 09:29
  4. Jag är på smällen!
    By Filliduttan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 10:05
  5. Det är jag som är på smällen :)
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 19:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar