Hejsan!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Hejsan!

    Nu har jag läst ikapp lite grann (Tänker på Anna med W & A, Grattis Britta till rektorstjänst och Tina till sommarstugan t.ex)

    Vi har varit på Öland sedan dagen innan midsommar och ägnat tiden åt att ta det lugnt, Andreas har seglat sin katamaran och jag har plöjt böcker, Ebba & Anna har lekt med sina jämngamla kusiner och Lovisa har kånkats runt mellan oss, mina föräldrar, min syster och hennes man, min lillebror och hans flickvän.

    Men nu är det sköööönt att vara hemma i vårt lilla hus igen. Trevligt med släktträngsel, men ack så skönt att ligga i tystnaden när alla nu sover!

    Hoppas alla ni mår bra!
  2. 1
    Hejsan! Nu har jag läst ikapp lite grann (Tänker på Anna med W & A, Grattis Britta till rektorstjänst och Tina till sommarstugan t.ex)

    Vi har varit på Öland sedan dagen innan midsommar och ägnat tiden åt att ta det lugnt, Andreas har seglat sin katamaran och jag har plöjt böcker, Ebba & Anna har lekt med sina jämngamla kusiner och Lovisa har kånkats runt mellan oss, mina föräldrar, min syster och hennes man, min lillebror och hans flickvän.

    Men nu är det sköööönt att vara hemma i vårt lilla hus igen. Trevligt med släktträngsel, men ack så skönt att ligga i tystnaden när alla nu sover!

    Hoppas alla ni mår bra!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Tackar så mycket för det grattiset. Lät faktiskt riktigt mysigt med släktsemester, fast hemma är ju bäst förstås. Här blir det hemmasommar, med några korta utflykter med högst en övernattning. Får väl försöka åka i höst istället om det går att klämma in med nya jobbet.

    Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
    Kram!
  4. 2
    Tackar så mycket för det grattiset. Lät faktiskt riktigt mysigt med släktsemester, fast hemma är ju bäst förstås. Här blir det hemmasommar, med några korta utflykter med högst en övernattning. Får väl försöka åka i höst istället om det går att klämma in med nya jobbet.

    Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. hejsan
    By Moses_blomma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:07
  4. hejsan på er..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 11:42
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar