Yippie...jag kom in
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Yippie...jag kom in

    Fick reda på att jag kom på min internetbaserade distanskurs med början i september...oj vad det ska bli kul.

    Genusvetenskap, 30p ska jag läsa till hösten - får se hur det funkar att läsa heltid med en liten vildhjärna hemma, men det ska bli kul att prova i alla fall.

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  2. 1
    Yippie...jag kom in Fick reda på att jag kom på min internetbaserade distanskurs med början i september...oj vad det ska bli kul.

    Genusvetenskap, 30p ska jag läsa till hösten - får se hur det funkar att läsa heltid med en liten vildhjärna hemma, men det ska bli kul att prova i alla fall.

    kram kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Grattis, kul med något man verkligen vill.

    Kram

    Ps, tyckte du om mei tai:en eller rättare sagt damen du ska bära
  4. 2
    Grattis, kul med något man verkligen vill.

    Kram

    Ps, tyckte du om mei tai:en eller rättare sagt damen du ska bära
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    hej

    Jag har inte hunnit prova Sara jättemycket i mei tai:en ännu, har packat och grejat inför resan imorgon - men jag tycker den verkar toppenskön.
    Hon känns inte tung alls när jag bär henne i den....

    Letar dock lite efter knytinstruktioner hur man knyter henne på sidan (höften) än så länge har jag bara provat henne framtill - enda knytningen jag kan

    Tack så jättemycket Annica för den fina Mei Tai:en (ska lägga upp den på min blogg sen när jag fotat mig och lilla damen i den) - den är verkligen fint sydd och gedigen - du är JÄTTEDUKTIG......
    H sa när jag visade den för honom:
    - Har hon sytt den, hon kan ju jobba som sömmerska ju!... så du får söka lite såna jobb också om det finns några?!

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  6. 3
    hej Jag har inte hunnit prova Sara jättemycket i mei tai:en ännu, har packat och grejat inför resan imorgon - men jag tycker den verkar toppenskön.
    Hon känns inte tung alls när jag bär henne i den....

    Letar dock lite efter knytinstruktioner hur man knyter henne på sidan (höften) än så länge har jag bara provat henne framtill - enda knytningen jag kan

    Tack så jättemycket Annica för den fina Mei Tai:en (ska lägga upp den på min blogg sen när jag fotat mig och lilla damen i den) - den är verkligen fint sydd och gedigen - du är JÄTTEDUKTIG......
    H sa när jag visade den för honom:
    - Har hon sytt den, hon kan ju jobba som sömmerska ju!... så du får söka lite såna jobb också om det finns några?!

    kram kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Grattis! Efter att ha läst en enda bok om genusforskning i ledarskap och organisationer "Det ordnar sig" blev jag superfeminist (ändå mer än jag var förut). Tycker det är jätteintressant och så viktigt - men det är lång väg att gå för att förändra hur samhället fungerar. Hoppas det blir lika intressant som det låter. Du klarar säkert det galant. Gäller att hitta stunderna och så måste du ju stjäla dig en massa egen tid också.

    Grattis igen och lycka till när det väl börjar. Det är jätteroligt att läsa.
  8. 4
    Grattis! Efter att ha läst en enda bok om genusforskning i ledarskap och organisationer "Det ordnar sig" blev jag superfeminist (ändå mer än jag var förut). Tycker det är jätteintressant och så viktigt - men det är lång väg att gå för att förändra hur samhället fungerar. Hoppas det blir lika intressant som det låter. Du klarar säkert det galant. Gäller att hitta stunderna och så måste du ju stjäla dig en massa egen tid också.

    Grattis igen och lycka till när det väl börjar. Det är jätteroligt att läsa.
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Så kul! Låter som en spännande kurs. Hoppas att det går bra att läsa den nu
  10. 5
    Så kul! Låter som en spännande kurs. Hoppas att det går bra att läsa den nu
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6
    Vad spännande! Genusvetenskap är ett spännande ämne, tycker jag. Har inte läst så mycket av det själv utan bara nosat lite på det.

    Jag lyckades lära mig html när Lovisa var liten och hålla på och bygga hemsidor samtidigt som jag hängde här. Kan säkert motsvara 30 hp.

    Du får berätta lite om vad du läser sen!

    Kram
  12. 6
    Vad spännande! Genusvetenskap är ett spännande ämne, tycker jag. Har inte läst så mycket av det själv utan bara nosat lite på det.

    Jag lyckades lära mig html när Lovisa var liten och hålla på och bygga hemsidor samtidigt som jag hängde här. Kan säkert motsvara 30 hp.

    Du får berätta lite om vad du läser sen!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    GRATTIS!
    Det är en kurs som jag gärna skulle vilja läsa, så himla spännande.

    Kram!
  14. 7
    GRATTIS!
    Det är en kurs som jag gärna skulle vilja läsa, så himla spännande.

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Grattis!!! LÅter jättespännande, genusvetenskap skulle jag också vilja läsa...

    Kram!
  16. 8
    Grattis!!! LÅter jättespännande, genusvetenskap skulle jag också vilja läsa...

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    åh grattis!

    då får vi peppa varandra då via nätet eftersom vi ändå båda två ska hänga där en del
    kram!
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  18. 9
    åh grattis! då får vi peppa varandra då via nätet eftersom vi ändå båda två ska hänga där en del
    kram!

Liknande trådar

  1. yippie!
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-02, 20:06
  2. Yippie!!
    By Mica in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 20:03
  3. YIPPIE!!!
    By Nizze64 in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 21:53
  4. Yippie!
    By zukits in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 13:44
  5. yippie!!!
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 22:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar