Heeeej!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Heeeej!

    Hej hopp!
    Tittar in en snabbis från jobbet. Denna sommaren går helt i arbetets tecken och faktiskt längtar jag lite till hösten då allt lugnar ner sig.

    Jag hoppas att ni alla njuter sommaren, och är ganska avundsjuk på alla som ska UFO-träffas. Är det någon kvar i stockholmstrakten i början av augusti? Jag ska försöka komma upp en långhelg då och hoppas att det finns något UFO kvar som vill fika!

    På lördag fyller världen bästa Pasta ett år, det k¨nns jättemärkligt att min lilla bebis börjar bli stor och jag går runt och är alldeles nostalgisk just nu.

    I övrigt inte mycket spännande. Jag tittar till er då och då men förblir nog ganska inaktiv så länge trycket är så högt på jobbet.

    Mrs W - grattis till huset, det låter fantastiskt!
    LaMa - härligt att ni äntligen är friska och njuter den värmländska sommaren!
    Dina - lycka till med flyttbestyren
    Anna UK - grattis till femåringen
    AnnaKreta - kul att det är fart på magen, blev familjen överraskad?
    Alla andra - hej och kram!
  2. 1
    Heeeej! Hej hopp!
    Tittar in en snabbis från jobbet. Denna sommaren går helt i arbetets tecken och faktiskt längtar jag lite till hösten då allt lugnar ner sig.

    Jag hoppas att ni alla njuter sommaren, och är ganska avundsjuk på alla som ska UFO-träffas. Är det någon kvar i stockholmstrakten i början av augusti? Jag ska försöka komma upp en långhelg då och hoppas att det finns något UFO kvar som vill fika!

    På lördag fyller världen bästa Pasta ett år, det k¨nns jättemärkligt att min lilla bebis börjar bli stor och jag går runt och är alldeles nostalgisk just nu.

    I övrigt inte mycket spännande. Jag tittar till er då och då men förblir nog ganska inaktiv så länge trycket är så högt på jobbet.

    Mrs W - grattis till huset, det låter fantastiskt!
    LaMa - härligt att ni äntligen är friska och njuter den värmländska sommaren!
    Dina - lycka till med flyttbestyren
    Anna UK - grattis till femåringen
    AnnaKreta - kul att det är fart på magen, blev familjen överraskad?
    Alla andra - hej och kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Hallå hallå.

    Vi ska iväg till djurparken med barnen idag... vädret är soligt och fint.

    Annars händer inte så mycket här, brorsan är på besök vilket är kul. Första besöket från Sverige.

    Jag kommer att vara i Stockholm precis i början på augusti men bara för att lämna/hämta barn så jag flyger nog förmodligen bara fram och tillbaka samma dag......
  4. 2
    Hallå hallå.

    Vi ska iväg till djurparken med barnen idag... vädret är soligt och fint.

    Annars händer inte så mycket här, brorsan är på besök vilket är kul. Första besöket från Sverige.

    Jag kommer att vara i Stockholm precis i början på augusti men bara för att lämna/hämta barn så jag flyger nog förmodligen bara fram och tillbaka samma dag......
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Ja, jag bor ju här Och jag träffas gärna i augusti! Både bra och dåligt kanske med fullt upp på jobbet - jag vill ha det så, annars blir jag uttråkad, men det får inte gå till överdrift. Grattis till ettåringen (snart, men jag kanske glömmer att gratta senare, eller så har jag - hemska tanke - inget internet).

    Kram!
  6. 3
    Ja, jag bor ju här Och jag träffas gärna i augusti! Både bra och dåligt kanske med fullt upp på jobbet - jag vill ha det så, annars blir jag uttråkad, men det får inte gå till överdrift. Grattis till ettåringen (snart, men jag kanske glömmer att gratta senare, eller så har jag - hemska tanke - inget internet).

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Jag! Jag åker upp 9-11 augusti!
    Fast jag är i KPH också ju... nästa måndag till fredag!
  8. 4
    Jag! Jag åker upp 9-11 augusti!
    Fast jag är i KPH också ju... nästa måndag till fredag!
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Heeej och kul att se dig. När kommer ni hit med Pastan? Trist med jobbsommar men jag hoppas du kan ta igen med råge nästa år då. Kram!
  10. 5
    Heeej och kul att se dig. När kommer ni hit med Pastan? Trist med jobbsommar men jag hoppas du kan ta igen med råge nästa år då. Kram!

Liknande trådar

  1. Heeeej!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-17, 22:19
  2. Heeeej
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 11:35
  3. Heeeej !!
    By Bullterrier Mia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 13:09
  4. Heeeej!
    By maria_72 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 22:33
  5. Heeeej...
    By LizardKing in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 21:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar