Godmorgon i ottan!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Godmorgon i ottan!

    eller iallafall tidigt
    Här sitter jag med morgonkaffet i näven och undrar varför jag inte kan sova?

    Jag känner mig så mysko och rastlösi min kropp/själ och har svårt att somna tusen tankar snurrar i huvudet på projekt som jag skulle vilja göra håller med vaken. Och sen är jag lättväckt till tusen, det räcker att gubbhunden stånkar lite i son korg så är det klippt. Nästan som när man har det stressigt runt sig på jobbet.

    Är hungrig/lite illamående på dagen och vaknar vrålhungrig på morgonen?? Jag är ALDRIG hungrig på morgonen. Måste sova middag för en sorts koma infaller på em. som bara kan bekämpas genom idoga fysiska aktiviteter för sätter jag mig still är det klippt.

    Ganska jobbigt för jag går liksom med hjärtat i halsgropen stora delar av dagen ;o\

    Men jag mår hyfsat bra ändå, det förstör inte semestern iallafall.
    Hoppas att ni också gör det!
  2. 1
    Godmorgon i ottan! eller iallafall tidigt
    Här sitter jag med morgonkaffet i näven och undrar varför jag inte kan sova?

    Jag känner mig så mysko och rastlösi min kropp/själ och har svårt att somna tusen tankar snurrar i huvudet på projekt som jag skulle vilja göra håller med vaken. Och sen är jag lättväckt till tusen, det räcker att gubbhunden stånkar lite i son korg så är det klippt. Nästan som när man har det stressigt runt sig på jobbet.

    Är hungrig/lite illamående på dagen och vaknar vrålhungrig på morgonen?? Jag är ALDRIG hungrig på morgonen. Måste sova middag för en sorts koma infaller på em. som bara kan bekämpas genom idoga fysiska aktiviteter för sätter jag mig still är det klippt.

    Ganska jobbigt för jag går liksom med hjärtat i halsgropen stora delar av dagen ;o\

    Men jag mår hyfsat bra ändå, det förstör inte semestern iallafall.
    Hoppas att ni också gör det!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    God morgon raring! Vad jobbigt det låter med ditt mående... det var ju inte så länge sedan du måtte topp eller hur?! Jobbigt att känna oro och stress när du ska vara ledig och ta det lugnt, kroppen vill liksom inte samma sak som huvudet då... hoppas du hittar friden Lena!

    Här har jag en mammagris av stora mått som bara ska sitta i knät, Siri sover ännu efter att ha fått in lite sommarlovsvanor med sena kvällar. Barnen och jag ska iväg till en kompis som har barn i samma ålder och äta lunch idag och sedan ska jag ut med jobbarkompisarna ikväll, det ska bli roligt!

    *suckar över mina tråkiga inlägg* jag tror att jag behöver lite kaffe jag med... ;-)

    Kramar!!!
  4. 2
    God morgon raring! Vad jobbigt det låter med ditt mående... det var ju inte så länge sedan du måtte topp eller hur?! Jobbigt att känna oro och stress när du ska vara ledig och ta det lugnt, kroppen vill liksom inte samma sak som huvudet då... hoppas du hittar friden Lena!

    Här har jag en mammagris av stora mått som bara ska sitta i knät, Siri sover ännu efter att ha fått in lite sommarlovsvanor med sena kvällar. Barnen och jag ska iväg till en kompis som har barn i samma ålder och äta lunch idag och sedan ska jag ut med jobbarkompisarna ikväll, det ska bli roligt!

    *suckar över mina tråkiga inlägg* jag tror att jag behöver lite kaffe jag med... ;-)

    Kramar!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    usch då

    låter inget vidare det där. Fast jag kan inte annat säga än att jag känner igen mig i mycket. Minsta lilla så vaknar jag och då är det omöjligt att somna om. Hoppas din kropp kan slappna av snart så du slipper känna som du gör!
    stor kram!
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  6. 3
    usch då låter inget vidare det där. Fast jag kan inte annat säga än att jag känner igen mig i mycket. Minsta lilla så vaknar jag och då är det omöjligt att somna om. Hoppas din kropp kan slappna av snart så du slipper känna som du gör!
    stor kram!

Liknande trådar

  1. Godmorgon i ottan!
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 09:38
  2. Veiron i ottan
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 20:11
  3. Upp i ottan
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 17:10
  4. Godmorgon i ottan
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 11:11
  5. Uppe i ottan....
    By Asereht in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar