Megabloggat
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Megabloggat

    Blandade bilder, funderingar och en liten recension på ALV för er som ska dit i sommar...

    Annars ser vi fram emot ännu en dag av kompislek och inga måsten alls... precis som sommaren bör vara!

    Kram på er alla!
    Humla med Siri -02, Folke -05 och Elma född 8/1-10
    Kom ihåg... livet är för kort för att vara dammfritt!
  2. 1
    Megabloggat Blandade bilder, funderingar och en liten recension på ALV för er som ska dit i sommar...

    Annars ser vi fram emot ännu en dag av kompislek och inga måsten alls... precis som sommaren bör vara!

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Hmmm

    jag har försökt komma in och kika, men har inte lyckats. Ska prova en vända igen ikväll och hoppas på bättre tur då.
    kram!
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  4. 2
    Hmmm jag har försökt komma in och kika, men har inte lyckats. Ska prova en vända igen ikväll och hoppas på bättre tur då.
    kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Var inne och kikade. Många trevliga bilder som vanligt. Bra med ALV-recensionen. Hoppas vi kommer iväg i sommar.

    Ha en fortsatt skön sommar och fortsätt ta det lugnt. Det är en konst.

    Kramar!
  6. 3
    Var inne och kikade. Många trevliga bilder som vanligt. Bra med ALV-recensionen. Hoppas vi kommer iväg i sommar.

    Ha en fortsatt skön sommar och fortsätt ta det lugnt. Det är en konst.

    Kramar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar