Nektarin, ajajajaj!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Nektarin, ajajajaj!

    Ni som hängt med kring E:s kolik vet säkert att jag gått på en ganska torftig diet för att förhindra magont. Nu har jag börjat införa produkt efter produkt för att se hur han reagerar. Äpple och nektarin är iiiiinga höjdare!
    Däremot funkade fem stora jordgubbar, jippi!
    Det verkar som om stenfrukter kan vara lite känsligt. Nu tillhör ju inte äpple stenfruktsläktet men en del som är känsliga för stenfrukter är det även mot äpple.
    Till min stora lycka verkar kakao funka bra... jag är sååå jäkla sugen på choklad efter flera veckor utan!
    Så nu ska jag sätta in mjölk imorgon. I tre dagar ska jag ösa på med rätt mycket mjölk enl. Marianne (akupunktören som gjort behandlingen på E) för att se hur han reagerar. Håll tummarna! Jag längtar tokmycket efter att få använda creme fraiche i matlagningen.
    Örtkryddor verkar också funka bra. Har inte testat andra ännu. Är rätt trött på bara salt och peppar som jag använt i några veckor nu, så örtkryddor satt fint.

    Annars flyter det på fint här. E har inte lika ont längre och är en liten glad skit (för det mesta i alla fall ).
    Ha det så gott ni alla här inne!
  2. 1
    Nektarin, ajajajaj! Ni som hängt med kring E:s kolik vet säkert att jag gått på en ganska torftig diet för att förhindra magont. Nu har jag börjat införa produkt efter produkt för att se hur han reagerar. Äpple och nektarin är iiiiinga höjdare!
    Däremot funkade fem stora jordgubbar, jippi!
    Det verkar som om stenfrukter kan vara lite känsligt. Nu tillhör ju inte äpple stenfruktsläktet men en del som är känsliga för stenfrukter är det även mot äpple.
    Till min stora lycka verkar kakao funka bra... jag är sååå jäkla sugen på choklad efter flera veckor utan!
    Så nu ska jag sätta in mjölk imorgon. I tre dagar ska jag ösa på med rätt mycket mjölk enl. Marianne (akupunktören som gjort behandlingen på E) för att se hur han reagerar. Håll tummarna! Jag längtar tokmycket efter att få använda creme fraiche i matlagningen.
    Örtkryddor verkar också funka bra. Har inte testat andra ännu. Är rätt trött på bara salt och peppar som jag använt i några veckor nu, så örtkryddor satt fint.

    Annars flyter det på fint här. E har inte lika ont längre och är en liten glad skit (för det mesta i alla fall ).
    Ha det så gott ni alla här inne!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Åh, vad härligt att höra att det går bättre för er Samma sak här faktiskt. Koliken verkar borta och i förrgår vågade jag mig på att införa lök. Mums!
  4. 2
    Åh, vad härligt att höra att det går bättre för er Samma sak här faktiskt. Koliken verkar borta och i förrgår vågade jag mig på att införa lök. Mums!

Liknande trådar

  1. Gino - nektarin?
    By Knixx in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 20:08
  2. Nektarin i nibblern!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 19:13
  3. sallad med nektarin i ?
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 19:35
  4. ajajajaj
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 22:34
  5. Trött Molly o en nektarin
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar