Nu har Kasper vänt sig!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Nu har Kasper vänt sig!

    Från rygg till mage också. Tror han är före Jennie med någon/några veckor men Pontus rullade vid exakt 3.5 månad så han var lite före. Löjligt kul att jämföra syskonen

    Skoj iaf att det händer något nu, det var ju evigheter sen han vände sig från mage till rygg
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Nu har Kasper vänt sig! Från rygg till mage också. Tror han är före Jennie med någon/några veckor men Pontus rullade vid exakt 3.5 månad så han var lite före. Löjligt kul att jämföra syskonen

    Skoj iaf att det händer något nu, det var ju evigheter sen han vände sig från mage till rygg
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Vad kul, det är verkligen häftigt att det händer så mycket i utvecklingen nu! Leah vände sig för en knapp vecka sen, och det kändes som ett stort steg på nåt vis Men att vända sig från mage till rygg klarar hon inte än. Lägger man henne på rygg snurrar hon supersnabbt över till mage, och när hon legat där ett tag med huvudet högt blir hon jättesur, och då får man gå dit o vända henne tillbaka
    Jag tycker också det är kul att jämföra syskonen. Leah är ungefär lika snabb som Aron, medan Alva tog mer tid på sig, tror hon svängde sig först när hon var 4,5 månad nåt. Få se om Leah börjar gå vid 9 månader också som Aron, det hoppas jag helst inte...
  4. 2
    Vad kul, det är verkligen häftigt att det händer så mycket i utvecklingen nu! Leah vände sig för en knapp vecka sen, och det kändes som ett stort steg på nåt vis Men att vända sig från mage till rygg klarar hon inte än. Lägger man henne på rygg snurrar hon supersnabbt över till mage, och när hon legat där ett tag med huvudet högt blir hon jättesur, och då får man gå dit o vända henne tillbaka
    Jag tycker också det är kul att jämföra syskonen. Leah är ungefär lika snabb som Aron, medan Alva tog mer tid på sig, tror hon svängde sig först när hon var 4,5 månad nåt. Få se om Leah börjar gå vid 9 månader också som Aron, det hoppas jag helst inte...

Liknande trådar

  1. Nu är Kasper storebror!
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 16:07
  2. Nu är Kasper provtagen
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 12:31
  3. Ser du Kasper?
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 17:04
  4. Nu har Kasper vänt sig!
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 11:11
  5. Kasper
    By namnisen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar