Andra dagen snart förbi
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Andra dagen snart förbi

    Så har jag överlevt ännu en dag på bara frukt och grönt.

    Till och från har det varit jobbigt i dag, framför allt på förmiddagen. Åt bara frukt till frukost och mellanmål, kanske därför? Ni som ätit enligt liknande program, vad har ni ätit till frukost?

    I kväll åt jag en linssoppa till middag och ska ta något mer innan läggdags. En liten sallad kanske, eller en smootie. Vi får se!

    I morgon är det min vägdag, hoppas vikten rört sig en smula neråt sen förra fredagen. Men det har det nog, även om det naturligtvis mest är vätska så här långt.

    NU ska jag kila en trappa upp och riva ner tapeter i det som ska bli vårt sovrum!

    God kväll alla!
    Saker av vikt: Det går lååååångsamt!
  2. 1
    Andra dagen snart förbi Så har jag överlevt ännu en dag på bara frukt och grönt.

    Till och från har det varit jobbigt i dag, framför allt på förmiddagen. Åt bara frukt till frukost och mellanmål, kanske därför? Ni som ätit enligt liknande program, vad har ni ätit till frukost?

    I kväll åt jag en linssoppa till middag och ska ta något mer innan läggdags. En liten sallad kanske, eller en smootie. Vi får se!

    I morgon är det min vägdag, hoppas vikten rört sig en smula neråt sen förra fredagen. Men det har det nog, även om det naturligtvis mest är vätska så här långt.

    NU ska jag kila en trappa upp och riva ner tapeter i det som ska bli vårt sovrum!

    God kväll alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Du kanske kan öka på och äta mer till frukostOm jag skulle äta frukt till frukost skulle jag slänga på lite nötter också.Bra att du klarat dagen trots den lite jobbiga starten
  4. 2
    Du kanske kan öka på och äta mer till frukostOm jag skulle äta frukt till frukost skulle jag slänga på lite nötter också.Bra att du klarat dagen trots den lite jobbiga starten
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Tack för uppmuntrande ord!

    Jo, jag måste äta mer till frukost i morgon. Jag är van att äta jättefrukost i vanliga fall, så det är inte konstigt att kroppen skriker efter mer.
  6. 3
    Tack för uppmuntrande ord!

    Jo, jag måste äta mer till frukost i morgon. Jag är van att äta jättefrukost i vanliga fall, så det är inte konstigt att kroppen skriker efter mer.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Har ingen erfarenhet

    av sån diet du kör.. Men hoppas du får ett bra resultat på vågen imorgon!!
  8. 4
    Har ingen erfarenhet av sån diet du kör.. Men hoppas du får ett bra resultat på vågen imorgon!!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Jag skulle äta mer....men ät mer frukt. Ta med banen eller päron som mättar bra. Päron är väldigt fiberrikt och bulkar upp lite i magen. Släng på lite frön och nötter som compax sa så får du med lite bra fetter som också mättar.
  10. 5
    Jag skulle äta mer....men ät mer frukt. Ta med banen eller päron som mättar bra. Päron är väldigt fiberrikt och bulkar upp lite i magen. Släng på lite frön och nötter som compax sa så får du med lite bra fetter som också mättar.
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    Tror också att jag ätit för lite. Försöker rätta till det i dag.
  12. 6
    Tror också att jag ätit för lite. Försöker rätta till det i dag.

Liknande trådar

  1. Andra dagen
    By Pyron in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 18:46
  2. BF dagen förbi
    By lelle_snart bebis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 17:52
  3. Vecka 8 snart förbi - I 110 knyck!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 12:16
  4. Så var dagen förbi...
    By 080809 in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 09:34
  5. Im dagen förbi sen länge
    By lillatina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 20:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar