Blogg.se
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Blogg.se

    har jag stora problem med men det verkar kanske vara lokalt här hemma för jag kan blogga och logga in men inte komma längre än till startsidorna på era/mina bloggar och inte läsa kommentarerna? *surar*

    Kan ni se dem som vanligt?

    Jag har förresten bloggat lite bilder från vår dag
  2. 1
    Blogg.se har jag stora problem med men det verkar kanske vara lokalt här hemma för jag kan blogga och logga in men inte komma längre än till startsidorna på era/mina bloggar och inte läsa kommentarerna? *surar*

    Kan ni se dem som vanligt?

    Jag har förresten bloggat lite bilder från vår dag
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Hr kikat på grabbarna och mamman. Ni är så duktiga som bloggar på. Jag har ingen lust alls, begränsar fortfarande datortiden till det nödvändiga. Som att titta in här t.ex.

    Har inga problem att läsa bloggar eller kommentarer, så det är nog ett lokalt problem.

    Håller tummarna för sol idag, verkar rätt okej. Har redan målat lite på Olivias stuga. Ev. blir det en barnmusik-konsert i eftermiddag på Jazz-festivalen här i stan. Vore roligt att testa. I morgon blir det Pippi-teater med Olivias blivande klasskamrat (och tidigare dagiskompis).

    Ha en bra dag!
  4. 2
    Hr kikat på grabbarna och mamman. Ni är så duktiga som bloggar på. Jag har ingen lust alls, begränsar fortfarande datortiden till det nödvändiga. Som att titta in här t.ex.

    Har inga problem att läsa bloggar eller kommentarer, så det är nog ett lokalt problem.

    Håller tummarna för sol idag, verkar rätt okej. Har redan målat lite på Olivias stuga. Ev. blir det en barnmusik-konsert i eftermiddag på Jazz-festivalen här i stan. Vore roligt att testa. I morgon blir det Pippi-teater med Olivias blivande klasskamrat (och tidigare dagiskompis).

    Ha en bra dag!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Vet många som haft problem med blogg.se, speciellt med bilder, så de har bytt till annan leverantör.

    Jag kunde titta på alla fina bilder med google reader som vanligt
  6. 3
    Vet många som haft problem med blogg.se, speciellt med bilder, så de har bytt till annan leverantör.

    Jag kunde titta på alla fina bilder med google reader som vanligt
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    brandväggsproblem

    Nu är den ominsatallerad och det funkar som det ska - tack för hjälpen!

    Kram
  8. 4
    brandväggsproblem

    Nu är den ominsatallerad och det funkar som det ska - tack för hjälpen!

    Kram

Liknande trådar

  1. Har skaffat blogg.. Har ni blogg!?
    By Trelleborgstjej in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-26, 08:46
  2. Blogg?
    By ullis4 in forum Många barn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 16:10
  3. html-kod i blogg hos blogg.se
    By me_d in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 20:53
  4. Blogg!
    By MamaCizzi in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 18:13
  5. Blogg, bloggeti-blogg, blogg...
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 00:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar