...vi har verkligen kommit in i ledighetslunk här med senare och senare pösarmornar, vi har inte hunnit äta frukost än. *s* Men ack så skönt det är och en skarp kontrast mot vardagsmornarna senare i höst när alla ska till jobb, dagis och skola.

Här ser solen ut att kanse kanske orka fram bakom molnen idag men jag ropar inte hej än... det har varit blött de sista dagarna och jag vet inte hur mycket regn som har kommit! Massvis!

Pappa M är ledig idag och i morgon, sedan jobabr han tre dagar och sedan har han äntligen semester! Eftersom han inte har haft nån semester på två år är det minst sagt välbehövligt... två veckor hinner vi får tillsammans innan jag börjar jobba igen. Sedan har han två veckor till och då ska Siri skolas in på fritids osv.

Apropå Siri så tappade hon sin första tand igår kväll, en stor händelse! :-D Så nu har vi en snart-sexåring-som-ska-börja-skolan-med-glugg här hemma! Tandfen var visst här inatt och gjorde sitt jobb... pålitlig dam det där! ;-) Annars är det mest kompislek för Siri här hemma just nu, en jämngammal tjej har flyttat in i porten bredvid och de leker tills de stupar *asg*. Nu har kompisen M åkt till sin pappa ett par dagar och det kanske är bra att få pausa och längta lite - men så skoj de har!

Kram alla, hoppas solen lyser på er idag!