Måste bara få .....
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Måste bara få .....

    skryta lite Åska och riktigt våldsamt hällregn,inte de bästa förutsättningarna för en stavprommis men jag fick mig ut ändå. Bara 5935 raska steg men iallafall Sammanlagda steg idag är 11198 så jag har nått alla mål för dagen,bra mat och motion
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  2. 1
    Måste bara få ..... skryta lite Åska och riktigt våldsamt hällregn,inte de bästa förutsättningarna för en stavprommis men jag fick mig ut ändå. Bara 5935 raska steg men iallafall Sammanlagda steg idag är 11198 så jag har nått alla mål för dagen,bra mat och motion
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Bra jobbat och självklart skall du skryta om en sån bedrift.
  4. 2
    Bra jobbat och självklart skall du skryta om en sån bedrift.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Tack,det var ju inte så många steg men jag tog mig ut iallafall och det var jätteskönt
  6. 3
    Tack,det var ju inte så många steg men jag tog mig ut iallafall och det var jätteskönt
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Wow, vilken vilja! Heja dig!
  8. 4
    Wow, vilken vilja! Heja dig!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Så inte ens oväder håller dig inne? Det kallas: träningsnarkoman Bra promenerat!

    Kramis j
  10. 5
    Så inte ens oväder håller dig inne? Det kallas: träningsnarkoman Bra promenerat!

    Kramis j
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Klart du ska skryta - bra jobbat!
    Jag är imponerad! Själv har jag varit hemma i 2 dagar utan promenad... Dock har jag sprungit runt 5-6 h på stan idag så det blev några steg det med...

    Heja, heja!
  12. 6
    Klart du ska skryta - bra jobbat!
    Jag är imponerad! Själv har jag varit hemma i 2 dagar utan promenad... Dock har jag sprungit runt 5-6 h på stan idag så det blev några steg det med...

    Heja, heja!
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    skryt på du! blir mäkta impad i sånt väder är det inte lätt att gå minsann. hejja!!!
  14. 7
    skryt på du! blir mäkta impad i sånt väder är det inte lätt att gå minsann. hejja!!!
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Vadå bara 5935 raska.) det måste ju vara nästan en timmes prommis?
    Jag var sugen på en stavprommis i kväll då jag varit inne nästan hela dan då det regnat, men det blev 35 min på motionscykeln, lite träligt är det , men jäklar vad jag svettas å vad det känns i benen efteråt.
  16. 8
    Vadå bara 5935 raska.) det måste ju vara nästan en timmes prommis?
    Jag var sugen på en stavprommis i kväll då jag varit inne nästan hela dan då det regnat, men det blev 35 min på motionscykeln, lite träligt är det , men jäklar vad jag svettas å vad det känns i benen efteråt.
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Tack
  18. 9
    Tack
  19. Medlem sedan
    Jan 2006
    #10
    Kanske inte träningsnarkoman men väl lite glen kanskeJag hade en kompis med mig och jag kan säga att vi mötte inte en enda människa
  20. 10
    Kanske inte träningsnarkoman men väl lite glen kanskeJag hade en kompis med mig och jag kan säga att vi mötte inte en enda människa
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11

    Tack:)

    Såna här dar när jag vinner över riktigt oväder så känner jag mig riktigt mallig faktiskt
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  22. 11
    Tack:) Såna här dar när jag vinner över riktigt oväder så känner jag mig riktigt mallig faktiskt
  23. Medlem sedan
    Jan 2006
    #12
    Tack för det
  24. 12
    Tack för det
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13
    Bra cyklat av dig Jo prommisen tog ca 50 minuter så jag är nog nöjd,har ju eg som mål att alltid komma över 6000 raska steg men men...
  26. 13
    Bra cyklat av dig Jo prommisen tog ca 50 minuter så jag är nog nöjd,har ju eg som mål att alltid komma över 6000 raska steg men men...
  27. Medlem sedan
    Apr 2002
    #14
    Bra jobbat, du är riktigt envis, det är mycket bra! Ta det lugnt med åskvädret bara, jag råkde ut för en riktig skräckuplevelse under en joggingtur för några år sedan. Fick kasta mig i ett dike när det slog ned inte långt ifrån mig så att det rök i buskarna...
  28. 14
    Bra jobbat, du är riktigt envis, det är mycket bra! Ta det lugnt med åskvädret bara, jag råkde ut för en riktig skräckuplevelse under en joggingtur för några år sedan. Fick kasta mig i ett dike när det slog ned inte långt ifrån mig så att det rök i buskarna...

Liknande trådar

  1. Måste bara få
    By MariaTheres in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 22:08
  2. Måste bara...
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-11, 14:19
  3. Måste ju bara
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 23:08
  4. Jag måste bara
    By cammi_83 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 21:10
  5. Nej måste bara... TT
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar