Mimmi....
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Mimmi....

    Har fått en förfrågan från Nordiska assistanshundar om en hund som behöver omplaceras....och de frågar mig....vad glad jag blir, hoppas hoppas hoppas att det är en hund som passar mig och mitt....

    Helge är positiv...

    Gulle honom, och gulle hon som skrev till mig....

    Hunden finns i Stockholm.....Stockholm stockholm stad i världen...*sjunger*

    Vi får se.....kanske åker vi till Stockholm, kanske kommer hon hit för att se hur hunden kommer att bo....

    Mamz
  2. 1
    Mimmi.... Har fått en förfrågan från Nordiska assistanshundar om en hund som behöver omplaceras....och de frågar mig....vad glad jag blir, hoppas hoppas hoppas att det är en hund som passar mig och mitt....

    Helge är positiv...

    Gulle honom, och gulle hon som skrev till mig....

    Hunden finns i Stockholm.....Stockholm stockholm stad i världen...*sjunger*

    Vi får se.....kanske åker vi till Stockholm, kanske kommer hon hit för att se hur hunden kommer att bo....

    Mamz
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Milla hette hunden, inte mimmi som en sa igår, och gissa om jag var slut idag, först vänta på att telefonen skulle ringa, sedan när den väl gjorde det så fick jag massor av frågor besvarade och massor av frågor ställda till mig, om vilka metoder jag använder, hur jag gör i olika situationer m.m.

    Och jag sa som det är att jag lärt mycket av Anders Hallgren, Marie Hansson och Åsa Ahlbom....då säger hon jag pratar med att Anders är hennes man, gissa om jag vart stressad, min idol inom hundpsykologi.

    vi får se hur det går....hoppas hunden är ett bra rehabhundämne...

    Mamz
  4. 2
    Milla hette hunden, inte mimmi som en sa igår, och gissa om jag var slut idag, först vänta på att telefonen skulle ringa, sedan när den väl gjorde det så fick jag massor av frågor besvarade och massor av frågor ställda till mig, om vilka metoder jag använder, hur jag gör i olika situationer m.m.

    Och jag sa som det är att jag lärt mycket av Anders Hallgren, Marie Hansson och Åsa Ahlbom....då säger hon jag pratar med att Anders är hennes man, gissa om jag vart stressad, min idol inom hundpsykologi.

    vi får se hur det går....hoppas hunden är ett bra rehabhundämne...

    Mamz

Liknande trådar

  1. Hej Mimmi!
    By Åsa m A, M & Klara in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 21:53
  2. Mimmi överlever..
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 10:45
  3. Mimmi ska bli...
    By -Frida- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 09:20
  4. Rut-Mimmi
    By mamma1981 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 10:44
  5. mimmi & Zacki
    By atiram in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 16:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar