Godmorgon!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Godmorgon!

    Här blir det sena sommarkvällar och sen frukost pprecis som hemma hos humla Vi har ju 3 veckor kvar av ledigheten så än behöver man inte tänka på tiderna, så skönt. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Får se om vi stannar här eller åker iväg. Nu skulle jag vilja ha lite frukost i alla fall, får försöka samla in barnen. De smet iväg för sommarmorgontv var visst inte så spännande.

    Ha en bra dag!
    ****************************
    MiaMaria
  2. 1
    Godmorgon! Här blir det sena sommarkvällar och sen frukost pprecis som hemma hos humla Vi har ju 3 veckor kvar av ledigheten så än behöver man inte tänka på tiderna, så skönt. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Får se om vi stannar här eller åker iväg. Nu skulle jag vilja ha lite frukost i alla fall, får försöka samla in barnen. De smet iväg för sommarmorgontv var visst inte så spännande.

    Ha en bra dag!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    God morgon

    Här har vi också lata sommarmorgnar Det är så sköt med ett långt sommarlov! Vi är lediga till förskoleklassen börjar.
    Vi ska åka till mummu idag, det regnar och åskar här hos oss.

    Är lite trötta efter igårdagens utflykt till landet. En gammal barndomsvän till mig bor numera på en stoooor bondgård med sin familj. Emma och Emil tyckte att det var jätte roligt att få springa ute och leka tillsammans med min kompis barn. Så fick vi äta massa gott som nygräddade vofflor, chokladrutor, hallontårta och till maten så grillade vi korv och kött och färska potatis och lök-tomat sallad till!

    Nej nu måste jag gå...barnen vill åka till mummu!

    Ha en skön sommarlov! Kram
    ♥ KATARIINA 'S LIVING ♥
    http://katariinasliving.blogspot.com
  4. 2
    God morgon Här har vi också lata sommarmorgnar Det är så sköt med ett långt sommarlov! Vi är lediga till förskoleklassen börjar.
    Vi ska åka till mummu idag, det regnar och åskar här hos oss.

    Är lite trötta efter igårdagens utflykt till landet. En gammal barndomsvän till mig bor numera på en stoooor bondgård med sin familj. Emma och Emil tyckte att det var jätte roligt att få springa ute och leka tillsammans med min kompis barn. Så fick vi äta massa gott som nygräddade vofflor, chokladrutor, hallontårta och till maten så grillade vi korv och kött och färska potatis och lök-tomat sallad till!

    Nej nu måste jag gå...barnen vill åka till mummu!

    Ha en skön sommarlov! Kram

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar