Plussade just!
_0904 Aprilbarn
  1. Ima med nr 2
    #1

    Plussade just!

    ja så testade jag nu på morgonen och det var ett klart o tydligt plus! iiih så spännande. Känner inget alls ännu, jo lite molvärk ibland, men så är det ju väldigt tidigt.

    Uträknarna är lite olika och jag får lite skumma siffror. Tror det är för att jag inte har standarden 28 dagar cykel... Har typ 32, eller nåt. Blir i slutet av mars i alla fall så jag blir nog både här i aprilgruppen och i marsgruppen en stund.

    Har ett barn sen innan, men försöker vara anonym ett tag för det är så många nyfikna som läser som jag kanske känner...

    Lycka till för er andra!!
  2. 1
    Plussade just! ja så testade jag nu på morgonen och det var ett klart o tydligt plus! iiih så spännande. Känner inget alls ännu, jo lite molvärk ibland, men så är det ju väldigt tidigt.

    Uträknarna är lite olika och jag får lite skumma siffror. Tror det är för att jag inte har standarden 28 dagar cykel... Har typ 32, eller nåt. Blir i slutet av mars i alla fall så jag blir nog både här i aprilgruppen och i marsgruppen en stund.

    Har ett barn sen innan, men försöker vara anonym ett tag för det är så många nyfikna som läser som jag kanske känner...

    Lycka till för er andra!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Grattis! Vad roligt för dig, jag hoppas också på att plussa. Men det blir inte först om några veckor...

    Lycka till!
  4. 2
    Grattis! Vad roligt för dig, jag hoppas också på att plussa. Men det blir inte först om några veckor...

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. När plussade ni?
    By fyran? in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-04-18, 19:24
  2. Plussade just!
    By Bling in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 10:43
  3. Plussade just!
    By Ima med nr 2 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 20:23
  4. Plussade ida!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By kajsanlo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar