Jippi! På söndag kommer mamma & pappa!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Jippi! På söndag kommer mamma & pappa!

    Nu blev jag glad, för på söndag kommer mamma OCH pappa och hälsar på! De har inte varit och hälsat på oss båda två samtidigt sen vi gifte oss (för 4 år sedan!). Eftersom de har gård med bl.a. hästar och får är det svårt för dem att komma ifrån båda två samtidigt, men nu har de ÄNTLIGEN fixat gårdsvakt och det ska bli så himla kul att få ha dem båda två här! *glad glad glad*
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Jippi! På söndag kommer mamma & pappa! Nu blev jag glad, för på söndag kommer mamma OCH pappa och hälsar på! De har inte varit och hälsat på oss båda två samtidigt sen vi gifte oss (för 4 år sedan!). Eftersom de har gård med bl.a. hästar och får är det svårt för dem att komma ifrån båda två samtidigt, men nu har de ÄNTLIGEN fixat gårdsvakt och det ska bli så himla kul att få ha dem båda två här! *glad glad glad*
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Kul!! Nästa gång du vill ha upp dem några dagar kan du hälsa från mig och barnen att vi gärna passar djur några dagar
  4. 2
    Kul!! Nästa gång du vill ha upp dem några dagar kan du hälsa från mig och barnen att vi gärna passar djur några dagar

Liknande trådar

  1. Vill inte till pappa på söndag
    By yanni in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 07:57
  2. *Jippi* - Svarmor kommer!
    By mimiWNY m N&M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 19:09
  3. Jippi! Snart kommer valpen!!
    By bambini in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 10:00
  4. Jippi jag kommer
    By Bullen -9 dgr in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 14:36
  5. Jippi, min mamma kommer hit!
    By Anna Malaga in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar