Integrerade vitvaror
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Integrerade vitvaror

    Hur funkar det med integrerade vitvaror? Om man t ex köper köksluckor från Ikea och diskmaskin från någon vitvarukedja, kan man då köpa en front till diskmaskinen på Ikea? Har kollat på Ikeas sida men hittar inga lösa fronter i deras sortiment.

    Och är det i så fall standradmått på alla vitvaror så att de lösa fronterna passar? Jag tycker att kylar och frysar etc verkar finnas i alla möjliga mått och hur får man då tag i en front som passar?

    Jag kan absolut tänka mig att köpa skåp och luckor från Ikea, men gällande vitvaror vill jag gärna ha lite mer märken att välja på.
    Stolt mamma till en 06:a och en 08:a

    "Trying is the first step towards failure" -Homer Simpson
  2. 1
    Integrerade vitvaror Hur funkar det med integrerade vitvaror? Om man t ex köper köksluckor från Ikea och diskmaskin från någon vitvarukedja, kan man då köpa en front till diskmaskinen på Ikea? Har kollat på Ikeas sida men hittar inga lösa fronter i deras sortiment.

    Och är det i så fall standradmått på alla vitvaror så att de lösa fronterna passar? Jag tycker att kylar och frysar etc verkar finnas i alla möjliga mått och hur får man då tag i en front som passar?

    Jag kan absolut tänka mig att köpa skåp och luckor från Ikea, men gällande vitvaror vill jag gärna ha lite mer märken att välja på.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Vet lite

    Hur det är med just IKEA vet jag inte. Vi har dock en integrerad diskmaskin. Luckan finns liksom i lucksortimentet när man köper köket sen får man köpa en diskmaskin (eller vilken sorts maskin man ska ha) som är till för integreringluckor. Det är ofta bara ett fåtal maskiner som passar till just detta och tyvärr är de ofta rätt dyra.
  4. 2
    Vet lite Hur det är med just IKEA vet jag inte. Vi har dock en integrerad diskmaskin. Luckan finns liksom i lucksortimentet när man köper köket sen får man köpa en diskmaskin (eller vilken sorts maskin man ska ha) som är till för integreringluckor. Det är ofta bara ett fåtal maskiner som passar till just detta och tyvärr är de ofta rätt dyra.

Liknande trådar

  1. Integrerade bilbarnstolar?
    By Gabbi i Botswana in forum Bilsnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2015-03-23, 00:55
  2. Integrerade bältesstolar i bil? OT
    By mallimell+3 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 22:35
  3. Integrerade bälteskuddar - lika säkert?
    By Gia. in forum Bilsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 15:49
  4. Integrerade gruppverksamheter
    By mamma till 4 kottar in forum Downs Syndrom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 09:11
  5. Integrerade barnstolar
    By Annelieh in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar