ca 15 km cyklade vi idag
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    ca 15 km cyklade vi idag

    på vår utflykt. Jag är så stolt över Alexandra som cyklade hela vägen helt själv utan minsta gnäll. Hon var trött på slutet, men gnällde inte.

    Det var jag som hade cykelkärran med packning och minstingen i, maken med Gabriel och svägerskan med sina söner (en cyklade själv och en åkte med svägerskan) som gav oss iväg till våra norra öar. väl frame på utflyktsmålet badade vi, åt matsäck och fikade. Vi har haft underbart väder och det var jättekul, men nu är vi trötta. Barnen ligger sedan en stund tillbaka, men A sover inte än.

    Till helgen bär det av till Karlstad och ett par nätter i tält på en ö i Värnen. Och på tisdag åker vi till Öland på årets familjesemester.

    Vad gör ni andra så här i semester tider?
    Gör det med ett leende Det blir så mycket roligare då!

  2. 1
    ca 15 km cyklade vi idag på vår utflykt. Jag är så stolt över Alexandra som cyklade hela vägen helt själv utan minsta gnäll. Hon var trött på slutet, men gnällde inte.

    Det var jag som hade cykelkärran med packning och minstingen i, maken med Gabriel och svägerskan med sina söner (en cyklade själv och en åkte med svägerskan) som gav oss iväg till våra norra öar. väl frame på utflyktsmålet badade vi, åt matsäck och fikade. Vi har haft underbart väder och det var jättekul, men nu är vi trötta. Barnen ligger sedan en stund tillbaka, men A sover inte än.

    Till helgen bär det av till Karlstad och ett par nätter i tält på en ö i Värnen. Och på tisdag åker vi till Öland på årets familjesemester.

    Vad gör ni andra så här i semester tider?
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Välkommen till Karlstad!

    Här skiner solen och det är varmt, mycket varmt. Så en ö i Vänern låter inte så dumt.

    Nu är jag i och för sig enormt jävig, eftersom jag är född och uppväxt här, men Karlstad är en fin sommarstad. Själv drar jag till Sunne (mitt i Värmland ungefär) och njuter av vattenland och kalla Fryken.

    Ha det bra!
  4. 2
    Välkommen till Karlstad!

    Här skiner solen och det är varmt, mycket varmt. Så en ö i Vänern låter inte så dumt.

    Nu är jag i och för sig enormt jävig, eftersom jag är född och uppväxt här, men Karlstad är en fin sommarstad. Själv drar jag till Sunne (mitt i Värmland ungefär) och njuter av vattenland och kalla Fryken.

    Ha det bra!

Liknande trådar

  1. Idag cyklade jag nästan på en ko
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-28, 19:31
  2. Idag cyklade Tösen :)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 19:02
  3. Idag cyklade
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 20:51
  4. cyklade 1.5 mil idag =)
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 12:32
  5. Han cyklade, han cyklade!
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar