Snart dags...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Snart dags...

    Ja, jag har oxå haft extrem frånvaro härifrån, och kommer nog ha det i iaf några dagar till... För på lördag står där bröllop på schemat!

    Allt "flyter" väl just nu, dock finns där klart endel bumpers på vägen, som tex att pengarna tog slut (fel av mig som inte hade stenkoll) och vi lever på lånade pengar och det är minst 10 000:- kvar ut för mat och fotograf osv... men det blev löst genom att höja krediten...

    Jag och blivande mannen går varandra på nerverna och det är väl inte så märkligt eftersom det är väldigt intensivt just nu...

    Men jag blev hippad i fredess efter jobb! Lite enkelt vi blev 6 tjejer som käkade middag , dom spökade ut mig (såklart... ) bowling och sen utgång... Men så otroligt kul hade jag!

    Och snart är det dags alltså... Tiden går så otroligt fort! Imorgon ska vi resa tältet (5 x 8 meter) så vi har dratt ihop alla som är inblandade i bröllopet att hjälpa till och vi får stå för middag... öjöj. Imorgon ska det även inhandlas 15-20 flaskor champagne (nä, inte alla till mig.. ) 4-6 boxar vin och annat smått, som typ godis, läsk, frukt och ja...

    Jag kommer sova gott på bröllopsnatten! Inget annat kommer hända tror jag... Eftersom totte kom till efter jungfrufödsel så behöver vi juh en runda i halmen...

    Kram på er alla!

    (lovar komma med bilder så fort jag kan!)
  2. 1
    Snart dags... Ja, jag har oxå haft extrem frånvaro härifrån, och kommer nog ha det i iaf några dagar till... För på lördag står där bröllop på schemat!

    Allt "flyter" väl just nu, dock finns där klart endel bumpers på vägen, som tex att pengarna tog slut (fel av mig som inte hade stenkoll) och vi lever på lånade pengar och det är minst 10 000:- kvar ut för mat och fotograf osv... men det blev löst genom att höja krediten...

    Jag och blivande mannen går varandra på nerverna och det är väl inte så märkligt eftersom det är väldigt intensivt just nu...

    Men jag blev hippad i fredess efter jobb! Lite enkelt vi blev 6 tjejer som käkade middag , dom spökade ut mig (såklart... ) bowling och sen utgång... Men så otroligt kul hade jag!

    Och snart är det dags alltså... Tiden går så otroligt fort! Imorgon ska vi resa tältet (5 x 8 meter) så vi har dratt ihop alla som är inblandade i bröllopet att hjälpa till och vi får stå för middag... öjöj. Imorgon ska det även inhandlas 15-20 flaskor champagne (nä, inte alla till mig.. ) 4-6 boxar vin och annat smått, som typ godis, läsk, frukt och ja...

    Jag kommer sova gott på bröllopsnatten! Inget annat kommer hända tror jag... Eftersom totte kom till efter jungfrufödsel så behöver vi juh en runda i halmen...

    Kram på er alla!

    (lovar komma med bilder så fort jag kan!)
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    Massa Kramar

    Passar på att önska Er allt gott lite i förväg!

    Må Ert liv som man & hustru bli lika underbart som jag önskar.


    Tänker på Dig dagligen. Kommer bli extra mkt på lördag! Varf gifte ni er inte näör vi var i Skåne?!?! Dumheter!


    Kramilipussar o NJUT av dagen D när den infinner sig
    (och det e som sagt... snart! haha)
    ~ klok som en tok ~

    http://fundilerar.be/vifyra/
  4. 2
    Massa Kramar Passar på att önska Er allt gott lite i förväg!

    Må Ert liv som man & hustru bli lika underbart som jag önskar.


    Tänker på Dig dagligen. Kommer bli extra mkt på lördag! Varf gifte ni er inte näör vi var i Skåne?!?! Dumheter!


    Kramilipussar o NJUT av dagen D när den infinner sig
    (och det e som sagt... snart! haha)
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    jadu, ni kanske skulle lagt skåneresan lite senare?
    äh, skämtåsido, tack för värmande tankar, det gör mycket!

    varma kramar gumman!
  6. 3
    jadu, ni kanske skulle lagt skåneresan lite senare?
    äh, skämtåsido, tack för värmande tankar, det gör mycket!

    varma kramar gumman!
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Stora Grattis i förskottkramen och Lycka till från mig.

    kram kram
    =)
    R
  8. 4
    Stora Grattis i förskottkramen och Lycka till från mig.

    kram kram
    =)
    R
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Åhhh vad spännande!!!! Hoppas er stora dag blir alldeles, alldeles UNDERBAR!

    *kramar*
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  10. 5
    Åhhh vad spännande!!!! Hoppas er stora dag blir alldeles, alldeles UNDERBAR!

    *kramar*
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Stort grattis i förskott! Sååå kul, är ju sketaskoj att gifta sig!!
  12. 6
    Stort grattis i förskott! Sååå kul, är ju sketaskoj att gifta sig!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Vad spännande! Ha en riktigt underbar bröllopsdag!

    Kram
  14. 7
    Vad spännande! Ha en riktigt underbar bröllopsdag!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Låter som ni har haft det väldigt intensivt på sistone och nu återstår det bara några dagar tills er stora dag och jag hoppas att den blir precis som ni vill ha den!!! Försök att varva ner och njuta även om det är svårt, det är så mycket just då och sen när allt är över kopplar man av och blir rejält trött så jag hoppas att ni kan ha lite semester tillsammans efter bröllopet, det är välbehövligt!

    Lycka till med allt, jag kommer att tänka på er på lördag! *kram*
  16. 8
    Låter som ni har haft det väldigt intensivt på sistone och nu återstår det bara några dagar tills er stora dag och jag hoppas att den blir precis som ni vill ha den!!! Försök att varva ner och njuta även om det är svårt, det är så mycket just då och sen när allt är över kopplar man av och blir rejält trött så jag hoppas att ni kan ha lite semester tillsammans efter bröllopet, det är välbehövligt!

    Lycka till med allt, jag kommer att tänka på er på lördag! *kram*
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Förstår om ni har fullt upp och du inte hinner vara här inne så mycket. Du får väl ta igen det senare när det har lugnta sig!
    Hoppas hoppas att ni får en helt underbar dag på lördag när ni gifter er!!! Tämker på dig!!!!!
    Stor kram och lycka till!
  18. 9
    Förstår om ni har fullt upp och du inte hinner vara här inne så mycket. Du får väl ta igen det senare när det har lugnta sig!
    Hoppas hoppas att ni får en helt underbar dag på lördag när ni gifter er!!! Tämker på dig!!!!!
    Stor kram och lycka till!

Liknande trådar

  1. Snart är det dags...
    By Orkidelia in forum Planera för barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 18:11
  2. Snart dags:(
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 14:47
  3. snart är det dags.....
    By undrande mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 07:08
  4. Nu är det snart dags...
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 16:24
  5. Snart är det dags
    By Denise m M01,L04&E07 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 08:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar