Någon med BIM 31/7 ?
_0904 Aprilbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Någon med BIM 31/7 ?

    Håller mig anonym tills jag känner mig säker om det nu är någon bebis i magen förståss. Som sagt, rubriken, och i så fall, hur mår ni ? Känner ni er gravida ? Kram
  2. 1
    Någon med BIM 31/7 ? Håller mig anonym tills jag känner mig säker om det nu är någon bebis i magen förståss. Som sagt, rubriken, och i så fall, hur mår ni ? Känner ni er gravida ? Kram
  3. tintin7
    #2
    hej!
    Jag har BIM 1/8 så det är ju nästan som du Jag har väntat och väntat och haft symtom varje månad men ej varit gravid och nu har jag inte minsta symtom så kanske att det är napp denna gången Vi får väll skriva här om det händer något. Har du symtom?
  4. 2
    hej!
    Jag har BIM 1/8 så det är ju nästan som du Jag har väntat och väntat och haft symtom varje månad men ej varit gravid och nu har jag inte minsta symtom så kanske att det är napp denna gången Vi får väll skriva här om det händer något. Har du symtom?
  5. Anonym
    #3
    Jag är så gräsligt pinknödig hela tiden, men vet inte om det är något annat. Problem med urinvägarna eller så. Jag fick missfall 2/7 och då i denna tidiga graviditet så var jag inte så pinknödig som jag är nu. Därför har jag lite svårt att tro att detta är ett tidigt graviditetstecken
  6. 3
    Jag är så gräsligt pinknödig hela tiden, men vet inte om det är något annat. Problem med urinvägarna eller så. Jag fick missfall 2/7 och då i denna tidiga graviditet så var jag inte så pinknödig som jag är nu. Därför har jag lite svårt att tro att detta är ett tidigt graviditetstecken
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Jag finns med! Har haft 28-30 dagars cykler de senaste åren så jag vet inte riktigt men BIM tis-tors nästa vecka, typ 29-31 vill säga.

    Jag har ett illamående som kommer och går sedan nåt dygn. Kan iofs bero på värme eller att jag ätit för lite. Svängande humör, kan även vara PMS. Så jag vet inte, går mest runt och hoppas!
  8. 4
    Jag finns med! Har haft 28-30 dagars cykler de senaste åren så jag vet inte riktigt men BIM tis-tors nästa vecka, typ 29-31 vill säga.

    Jag har ett illamående som kommer och går sedan nåt dygn. Kan iofs bero på värme eller att jag ätit för lite. Svängande humör, kan även vara PMS. Så jag vet inte, går mest runt och hoppas!
  9. Anonymis så länge
    #5
    Inte BIM innan den 8 augusti, men jag har varit jättearg idag och skällt på maken. Han ansåg att jag hade PMS och jag förnekade, såklart, att det var så. Han var bara dum, tyckte jag.

    Men jag käner att tålamodet tryter och jag var skarp mot barnen också. Fast vi har jobbat hårt med huset ett par dagar.

    Kan det vara PMS så tidigt?
  10. 5
    Inte BIM innan den 8 augusti, men jag har varit jättearg idag och skällt på maken. Han ansåg att jag hade PMS och jag förnekade, såklart, att det var så. Han var bara dum, tyckte jag.

    Men jag käner att tålamodet tryter och jag var skarp mot barnen också. Fast vi har jobbat hårt med huset ett par dagar.

    Kan det vara PMS så tidigt?
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    BIM 29-30/7. Testade positivt idag (2 tydliga streck på testlagrets stickor, två ggr med några timmar mellan)! Har inte haft några symptom alls, lite molvärk men det trodde jag var mensen på väg... Ska ta ett nytt test i övermorgon (kan nog inte hålla mig tills dess). Håller tummarna för dig!
  12. 6
    BIM 29-30/7. Testade positivt idag (2 tydliga streck på testlagrets stickor, två ggr med några timmar mellan)! Har inte haft några symptom alls, lite molvärk men det trodde jag var mensen på väg... Ska ta ett nytt test i övermorgon (kan nog inte hålla mig tills dess). Håller tummarna för dig!

Liknande trådar

  1. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  2. Någon som känner någon eller själv
    By anonymus in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 19:25
  3. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  4. Någon som köpt någon av dessa skor?
    By AnnaS in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:04
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar