Första febern + hosta
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Första febern + hosta

    Känns ju lite tungt att första gången vår lilla tjej får feber är när vi är i Asiens mest underutvecklade land... Vi hade dock redan kontakt med en europeisk doktor eftersom min man gick på antibiotika för misstänkt Tyfoid (ev kombinerat med Dengue). Iaf, så hon fick en kur hon med och febern gick ned redan till nästa dag, från 38.8 till 37.3. Men nu, tre-fyra dagar senare har hon fått hosta. Låter det som ett tecken på tillfrisknande, eller har hon dragit på sig något nytt? Någon som har erfarenhet av feber och antibiotika på sina små som kan ge lite råd?
  2. 1
    Första febern + hosta Känns ju lite tungt att första gången vår lilla tjej får feber är när vi är i Asiens mest underutvecklade land... Vi hade dock redan kontakt med en europeisk doktor eftersom min man gick på antibiotika för misstänkt Tyfoid (ev kombinerat med Dengue). Iaf, så hon fick en kur hon med och febern gick ned redan till nästa dag, från 38.8 till 37.3. Men nu, tre-fyra dagar senare har hon fått hosta. Låter det som ett tecken på tillfrisknande, eller har hon dragit på sig något nytt? Någon som har erfarenhet av feber och antibiotika på sina små som kan ge lite råd?
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Nja tyvärr vet jag inte så mycket....men 37,3 är väl ingen feber iaf på de små? Hoppas hon blir piggare snart! Krya på dig LisaLo!
  4. 2
    Nja tyvärr vet jag inte så mycket....men 37,3 är väl ingen feber iaf på de små? Hoppas hon blir piggare snart! Krya på dig LisaLo!

Liknande trådar

  1. Första febern
    By Sofiefredrik in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-17, 17:08
  2. Första febern
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 12:09
  3. Första febern..
    By Miss_Piggy in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 23:07
  4. Första febern
    By Lindsey77 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 22:54
  5. Första febern
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 12:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar