Burit loppis grejjor
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Burit loppis grejjor

    Det är loppis här i byn i morrn så jag har just burit upp massa från källaren, 3 kartonger med diverse saker, en sängram och en stor påse mjukdjur.
    Skönt att bli av med saker.

    Håller på att packa matsäck nu för vi ska åka och bada, tempererade utebadet blir det idag, så då blir det cykelkärra, för det är 3,5km dit.
    Men det tar tid att packa , spec när ungarna springer runt benen på en hela tiden.

    HA det bra idag!!!
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    Burit loppis grejjor Det är loppis här i byn i morrn så jag har just burit upp massa från källaren, 3 kartonger med diverse saker, en sängram och en stor påse mjukdjur.
    Skönt att bli av med saker.

    Håller på att packa matsäck nu för vi ska åka och bada, tempererade utebadet blir det idag, så då blir det cykelkärra, för det är 3,5km dit.
    Men det tar tid att packa , spec när ungarna springer runt benen på en hela tiden.

    HA det bra idag!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Hoppas du får mycket sålt nu på loppisen så du slipper få med dig allt tillbaka igen. I september ska jag oxå stå på loppis och försöka bli av men alla våra urväxta barnkläder och en del leksaker. Ha en skön dag själv!
  4. 2
    Hoppas du får mycket sålt nu på loppisen så du slipper få med dig allt tillbaka igen. I september ska jag oxå stå på loppis och försöka bli av men alla våra urväxta barnkläder och en del leksaker. Ha en skön dag själv!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Hoppas det blir en bra dag!
  6. 3
    Hoppas det blir en bra dag!

Liknande trådar

  1. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-09, 08:39
  2. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-11-06, 21:27
  3. Burit, burit och burit möbler idag
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 17:22
  4. Burit bebis& kattungar
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 11:15
  5. starkare grejjor...
    By annanon in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar