Plastikoperation vid 70 bast?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Plastikoperation vid 70 bast?

    Kollar på ett inspelat program, där det är seniorer som plastikopererar sig. Hehe, en tantalonna vill skaffa snyggare rumpa och byst. *s*
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  2. 1
    Plastikoperation vid 70 bast? Kollar på ett inspelat program, där det är seniorer som plastikopererar sig. Hehe, en tantalonna vill skaffa snyggare rumpa och byst. *s*
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Ja, VARFÖR, liksom? Vad har hon att vinna på det..?

    Dessutom är alla operationer riskfyllda uppe i den åldern, eftersom kroppen inte har lika bra försvarsmekanismer längre. Det kan ju uppstå cirkulationsrubbningar t.ex., med hjärtstopp i värsta fall. Därför väger man till och med nyttan av medicinskt motiverade operationer mot riskerna när det gäller äldre patienter.
  4. 2
    Ja, VARFÖR, liksom? Vad har hon att vinna på det..?

    Dessutom är alla operationer riskfyllda uppe i den åldern, eftersom kroppen inte har lika bra försvarsmekanismer längre. Det kan ju uppstå cirkulationsrubbningar t.ex., med hjärtstopp i värsta fall. Därför väger man till och med nyttan av medicinskt motiverade operationer mot riskerna när det gäller äldre patienter.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Ja, det kan ju vara livsfarligt. En gubbe på 70 fick göra en massa tester innan, för att se om han klarade av operationen. Han opererade ansiktet med lokalbedövning. *asg* Han låg och pratade under operationen...

    Och tanten med bröstoperationen gnäller över att det var för små inplantat... och det håller jag ju inte riktigt med om. Kirurgen sa också att det inte var direkt vanligt med inplantat på så pass äldre människor...
  6. 3
    Ja, det kan ju vara livsfarligt. En gubbe på 70 fick göra en massa tester innan, för att se om han klarade av operationen. Han opererade ansiktet med lokalbedövning. *asg* Han låg och pratade under operationen...

    Och tanten med bröstoperationen gnäller över att det var för små inplantat... och det håller jag ju inte riktigt med om. Kirurgen sa också att det inte var direkt vanligt med inplantat på så pass äldre människor...
  7. Smultronblomma värd
    #4
    Har man alldels för mycket pengar så varför inte
    Jag hoppas att läkaren inte bara tänker på pengar då han godkände operationen.
  8. 4
    Har man alldels för mycket pengar så varför inte
    Jag hoppas att läkaren inte bara tänker på pengar då han godkände operationen.
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Väl bekomme säger jag då, varför inte? Så länge hon betalar själv har jag inta synpunkter på det.
  10. 5
    Väl bekomme säger jag då, varför inte? Så länge hon betalar själv har jag inta synpunkter på det.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Det här var i England, och de gjorde en hälsokontroll på gubben iaf.
  12. 6
    Det här var i England, och de gjorde en hälsokontroll på gubben iaf.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Hehe, hon gjorde dessutom inga tonårsbröst utan tantbröst. Det tyckte jag var lite kul faktiskt.
  14. 7
    Hehe, hon gjorde dessutom inga tonårsbröst utan tantbröst. Det tyckte jag var lite kul faktiskt.
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Smart tant. En till mig närstående tant har gjort fjortistuttar. Ser helt sjukt ut.
  16. 8
    Smart tant. En till mig närstående tant har gjort fjortistuttar. Ser helt sjukt ut.
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Ja det måste ju se underligt ut... Det blir ju även fel på 30-åringar som har fjortistuttar. Det syns ju direkt när någon har gjort en bröstförstoring, för själva "hänget" finns ju inte där, som annars är naturligt när gravitationen fått göra sitt. Och likadant när någon med kupa C-E knallar omkring utan bh.... morsning liksom.
  18. 9
    Ja det måste ju se underligt ut... Det blir ju även fel på 30-åringar som har fjortistuttar. Det syns ju direkt när någon har gjort en bröstförstoring, för själva "hänget" finns ju inte där, som annars är naturligt när gravitationen fått göra sitt. Och likadant när någon med kupa C-E knallar omkring utan bh.... morsning liksom.

Liknande trådar

  1. Idun 9 bast!
    By Paddel in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 18:34
  2. Jag gjorde en plastikoperation för min
    By Lilla_jag_79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 19:55
  3. 38 bast..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 20:49
  4. 70 bast
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 10:53
  5. Känner mig som 80 bast
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar