äntligen
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    äntligen

    har Vincent fått lära sig cykla
    jag har juh blankt vägrat låta dem ha stödhjul. strax innan semestern så köpte jag en beg cykel åt honom efetrsom den vi hade hemma (farfar köpt för nåt år sen) var för liten (Felix har den o han lärde sig oxå idag).
    vi har varit MYCKET lata föräldrar o bara gått/sprungit bakom vid ett par tillfällen o hållt i "pinnen". idag ville iaf killarna ta ut cyklarna o det fick dom. Vincent bara cyklade iväg... o jag stod o gapade *asg* Felix ville ha lite hjälp o efter att ha hållt i pinnen när han startade 2 ggr så kunde han oxå *stolt*
    tur att de lär sig så snabbt trots aplata o usla päron som inte orkat *skäms*
    detta är sista semesterveckan av 4, på måndag är det dagis o jobb igen. den 18/8 börjar Vincent i 6-års - vart tar tiden vägen???
    kramar från oss
  2. 1
    äntligen har Vincent fått lära sig cykla
    jag har juh blankt vägrat låta dem ha stödhjul. strax innan semestern så köpte jag en beg cykel åt honom efetrsom den vi hade hemma (farfar köpt för nåt år sen) var för liten (Felix har den o han lärde sig oxå idag).
    vi har varit MYCKET lata föräldrar o bara gått/sprungit bakom vid ett par tillfällen o hållt i "pinnen". idag ville iaf killarna ta ut cyklarna o det fick dom. Vincent bara cyklade iväg... o jag stod o gapade *asg* Felix ville ha lite hjälp o efter att ha hållt i pinnen när han startade 2 ggr så kunde han oxå *stolt*
    tur att de lär sig så snabbt trots aplata o usla päron som inte orkat *skäms*
    detta är sista semesterveckan av 4, på måndag är det dagis o jobb igen. den 18/8 börjar Vincent i 6-års - vart tar tiden vägen???
    kramar från oss
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Ingen brådska med att lära sig cykla väl? Kul att det gick undan!

    Min stora börjar också 6års i augusti och då blir det dagis för 2:an, då jag är hemma med febbebebbe...
  4. 2
    Ingen brådska med att lära sig cykla väl? Kul att det gick undan!

    Min stora börjar också 6års i augusti och då blir det dagis för 2:an, då jag är hemma med febbebebbe...
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Kalle lärde sig också cykla först nu i sommar. Vi bor inte på någon cykelvänlig väg, utan på landet och även om vi knappt har någon trfik på vägen utanför så är det en 70 väg och inte direkt något man släpper ut knoddarna på ..
    Men I sommar hos mormor och morfar lärde han sig cykla, det tog 15 minuter så kunde han. Jätteroligt, nu brukar vi slänga in cykel i bakluckan på bil och åker till cykelvänligare ställen där han får trampa runt.
    - When respect becomes the context for what you say, what you say is more likely to convey respect.-
  6. 3
    Kalle lärde sig också cykla först nu i sommar. Vi bor inte på någon cykelvänlig väg, utan på landet och även om vi knappt har någon trfik på vägen utanför så är det en 70 väg och inte direkt något man släpper ut knoddarna på ..
    Men I sommar hos mormor och morfar lärde han sig cykla, det tog 15 minuter så kunde han. Jätteroligt, nu brukar vi slänga in cykel i bakluckan på bil och åker till cykelvänligare ställen där han får trampa runt.

Liknande trådar

  1. Äntligen äntligen! Hungerspelen!
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-03-23, 22:09
  2. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  3. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
  4. Äntligen ÄNTLIGEN tillbaka!!!
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 12:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar