Så längesen!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Så längesen!

    Hjälp! Jag har inte varit inne här på evigheter! kommer nån ens ihåg mig? Föröskte läsa ikapp lite men det var så mycket. Såg att nån eller några ska ha en bbeis till. Grattis!
    Jag med för den delen, är i vecka 8 vilket inte alls var planerat. Jag skulla ha 30 årsfest med alkoholdrinkar i oktober. Kopparspiral är inte så säkert som de säger kan jag tillägga.
    Stella, 30 maj 2007
  2. 1
    Så längesen! Hjälp! Jag har inte varit inne här på evigheter! kommer nån ens ihåg mig? Föröskte läsa ikapp lite men det var så mycket. Såg att nån eller några ska ha en bbeis till. Grattis!
    Jag med för den delen, är i vecka 8 vilket inte alls var planerat. Jag skulla ha 30 årsfest med alkoholdrinkar i oktober. Kopparspiral är inte så säkert som de säger kan jag tillägga.
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    oj, vad säger du? Kopparspiral... berätta allt. Hur kom du på att du var gravid? Jag har kännt mig lite gravid för ett tag sen. Fast sen kom mensen så det var falsklarm för min del, men jaha.. jaja. Det ska ju vara jättesäkert som jag förstod det. men det är klart, en del blir ju gravida bara dom tittar på sin partner
  4. 2
    oj, vad säger du? Kopparspiral... berätta allt. Hur kom du på att du var gravid? Jag har kännt mig lite gravid för ett tag sen. Fast sen kom mensen så det var falsklarm för min del, men jaha.. jaja. Det ska ju vara jättesäkert som jag förstod det. men det är klart, en del blir ju gravida bara dom tittar på sin partner
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Grattis också!
  6. 3
    Grattis också!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Kul att du tittar in! Klart att jag kommer ihåg dig.

    Grattis till graviditeten, även om den var oplanerad . Jag är i vecka 17, har precis gjort ul och allt såg ut som det skulle.

    Hoppas att du tittar in här lite oftare nu då .
  8. 4
    Kul att du tittar in! Klart att jag kommer ihåg dig.

    Grattis till graviditeten, även om den var oplanerad . Jag är i vecka 17, har precis gjort ul och allt såg ut som det skulle.

    Hoppas att du tittar in här lite oftare nu då .
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Oj, GRATTIS! Hoppas det blir en utmärkt 30-årsfest i alla fall!!!
  10. 5
    Oj, GRATTIS! Hoppas det blir en utmärkt 30-årsfest i alla fall!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Oj, en till?? Nu är snart hela maj-gruppen gravid ju. Jag kommer tyvärr inte ihåg ditt nick, men jag hittade inte hit heller förrens efter att Vanja föddes, så det är nog många som jag inte vet vilka det är, egentligen. Grattis till ditt oplanerade lilla pyre! Jag har också ett oplanerat pyre i magen, trots minipiller.
    http://rikku.bloggplatsen.se - blogg och bilder!
  12. 6
    Oj, en till?? Nu är snart hela maj-gruppen gravid ju. Jag kommer tyvärr inte ihåg ditt nick, men jag hittade inte hit heller förrens efter att Vanja föddes, så det är nog många som jag inte vet vilka det är, egentligen. Grattis till ditt oplanerade lilla pyre! Jag har också ett oplanerat pyre i magen, trots minipiller.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Klart jag minns dig
    GRATTIS till graviditeten
    Flera dagar på raken så är det rejäl torka med skrivandet här inne,så plötsligt när man kikar in så är 2 till gravida bara idag,det kan ju inte bli bättre
    Lycka till med bebis..
  14. 7
    Klart jag minns dig
    GRATTIS till graviditeten
    Flera dagar på raken så är det rejäl torka med skrivandet här inne,så plötsligt när man kikar in så är 2 till gravida bara idag,det kan ju inte bli bättre
    Lycka till med bebis..
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Grattis!
  16. 8
    Grattis!
  17. Medlem sedan
    Mar 1999
    #9
    Jag minns dig tydligt! Stort grattis, ni får skjuta på 30-årsfesten annars
  18. 9
    Jag minns dig tydligt! Stort grattis, ni får skjuta på 30-årsfesten annars
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Jag började må illa och fattade inte alls varför. Sen så började jag fundera när tusan sista mensen var och då började jag ana oråd men trodde ändå att det var typ maginfluensa.
    haha! Som varar i nio månader.
  20. 10
    Jag började må illa och fattade inte alls varför. Sen så började jag fundera när tusan sista mensen var och då började jag ana oråd men trodde ändå att det var typ maginfluensa.
    haha! Som varar i nio månader.
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Yes I will
  22. 11
    Yes I will
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Tack allihopa!
  24. 12
    Tack allihopa!
  25. Medlem sedan
    Apr 2001
    #13

    GRATTIS!!! *imt*

    ---
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  26. 13
    GRATTIS!!! *imt* ---
  27. Medlem sedan
    Dec 2006
    #14
    Grattis!!!!!

    Jag kommer ihåg dig
  28. 14
    Grattis!!!!!

    Jag kommer ihåg dig

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar