Vilken vecka - Sonen på sjukhus...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Vilken vecka - Sonen på sjukhus...

    Hann precis skicka iväg inlägget i måndags morse då store sonens flickvän ringer på mobilen!!!

    Sonen hade drabbats av kraftig smärta i magen och svimmade av när han var på väg till jobbet???!!!
    Behöver jag säga att hjärtat stannade och andningen var minimal för min del *pust*. För att göra en lång historia kort så hade min son ännu en gång turen med sig och fick endast ett pytte-litet skrapsår på underarmen - Helt otroligt med tanke på hur bilen såg ut?! Han fick ligga kvar för observation och ingen vet vad det berodde på...

    Troligtvis pga att han var super-förkyld men jobbade på i värmen 12-14 tim/dag men eftersom att han är yrkesförare så blev han sjukskriven till 31/8 och indraget körkort tills han har gjort ett EEG-test för att utesluta epilepsi - Det är just nu TUNGT för en kille på 20 år som älskar sitt jobb med att köra lastbil men så är läget i alla fall...

    JAG är glad med att han lever och inte blev skadad!

    Höften håller för en rask promenad 45-50 min varje morgon men jag skyndar långsamt...*jobbigt* men har tänkt köra spinning på måndag om allt känns ok.

    Nu är det dax för mig att jobba vidare...Om 1 timme så stänger jag och knallar hemåt i sommarkvällen

    Ha det gött alla goa viktisar!
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Vilken vecka - Sonen på sjukhus... Hann precis skicka iväg inlägget i måndags morse då store sonens flickvän ringer på mobilen!!!

    Sonen hade drabbats av kraftig smärta i magen och svimmade av när han var på väg till jobbet???!!!
    Behöver jag säga att hjärtat stannade och andningen var minimal för min del *pust*. För att göra en lång historia kort så hade min son ännu en gång turen med sig och fick endast ett pytte-litet skrapsår på underarmen - Helt otroligt med tanke på hur bilen såg ut?! Han fick ligga kvar för observation och ingen vet vad det berodde på...

    Troligtvis pga att han var super-förkyld men jobbade på i värmen 12-14 tim/dag men eftersom att han är yrkesförare så blev han sjukskriven till 31/8 och indraget körkort tills han har gjort ett EEG-test för att utesluta epilepsi - Det är just nu TUNGT för en kille på 20 år som älskar sitt jobb med att köra lastbil men så är läget i alla fall...

    JAG är glad med att han lever och inte blev skadad!

    Höften håller för en rask promenad 45-50 min varje morgon men jag skyndar långsamt...*jobbigt* men har tänkt köra spinning på måndag om allt känns ok.

    Nu är det dax för mig att jobba vidare...Om 1 timme så stänger jag och knallar hemåt i sommarkvällen

    Ha det gött alla goa viktisar!
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Oj vad rädd du måste ha blivit. Tur att det gick bra för sonen. Hoppas att höften repar sig snart så du kan ånga på som vanligt igen.
  4. 2
    Oj vad rädd du måste ha blivit. Tur att det gick bra för sonen. Hoppas att höften repar sig snart så du kan ånga på som vanligt igen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Usch så jobbigt! Hoppas att det bara var något temporärt för sonen och att han får tillbaka sitt körkort snart.

    Ha det!

    /Therese
  6. 3
    Usch så jobbigt! Hoppas att det bara var något temporärt för sonen och att han får tillbaka sitt körkort snart.

    Ha det!

    /Therese
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Iiik! Läskigt! Hoppas han snart mår bättre och att han kan få reda på vad som hände.
  8. 4
    Iiik! Läskigt! Hoppas han snart mår bättre och att han kan få reda på vad som hände.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Usch vad otäckt Hoppas att det inte upprepar sig och att din höft blir bra snart.
  10. 5
    Usch vad otäckt Hoppas att det inte upprepar sig och att din höft blir bra snart.

Liknande trådar

  1. En vecka på dagis = ett dygn på sjukhus
    By myet in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-26, 10:16
  2. Sonen hemma en vecka.
    By Daga in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 16:43
  3. En vecka på sjukhus....*gnäll*
    By Minnea in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 19:00
  4. Sonen går 5 tim/vecka i skolan!
    By Trött på situationen in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-06, 17:55
  5. Sonen går 5 tim/vecka i skolan!!
    By Trött på situationen in forum Skolbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 16:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar