Dramaten-vagn?
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Dramaten-vagn?

    Alltså, det ÄR ju för gamla tanter med mops , men på sistone har jag sett allt fler och fler stora, färgglada vagnar som alla möjliga människor drar runt på, vid stranden och annars. Börjar så smått fundera på om det kan vara en bra idé, så att man kan promenera fram och tillbaka till centrum när man handlar färskvaror, istället för att åka bil? Kånka kassar går inte av fysiska skäl. Liiite motion måste man ju klämma in!

    Någon av er som är stolt ägare till en sån, och kan berätta om det är gravidvänligt?
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  2. 1
    Dramaten-vagn? Alltså, det ÄR ju för gamla tanter med mops , men på sistone har jag sett allt fler och fler stora, färgglada vagnar som alla möjliga människor drar runt på, vid stranden och annars. Börjar så smått fundera på om det kan vara en bra idé, så att man kan promenera fram och tillbaka till centrum när man handlar färskvaror, istället för att åka bil? Kånka kassar går inte av fysiska skäl. Liiite motion måste man ju klämma in!

    Någon av er som är stolt ägare till en sån, och kan berätta om det är gravidvänligt?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Har ingen, men jag skulle apselut skaffa mig en om jag inte hade sonens gamla sulky att dra mat i
    Gillar dramatenvagnarna skarpt!!! Finns ju i jätteläckratyger. Slå till på en du
  4. 2
    Har ingen, men jag skulle apselut skaffa mig en om jag inte hade sonens gamla sulky att dra mat i
    Gillar dramatenvagnarna skarpt!!! Finns ju i jätteläckratyger. Slå till på en du
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Kanske har IKEA en. Skulle oxå vilja ha en . Ska kolla på Ikea-family nästa vecka
  6. 3
    Kanske har IKEA en. Skulle oxå vilja ha en . Ska kolla på Ikea-family nästa vecka
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4
    skulle tro att rusta har såna. Tror att jag har sett på ikea oxå, en orange kanske?
  8. 4
    skulle tro att rusta har såna. Tror att jag har sett på ikea oxå, en orange kanske?

Liknande trådar

  1. Jane Eyre på Dramaten
    By Anna m V & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 07:47
  2. Vagn eller inte vagn... (hjälp)
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 16:07
  3. dramaten!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:41
  4. Dramaten, om mna får en roll i en
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 16:07
  5. MÅSEN på Dramaten
    By Jelena m.LoM in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 14:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar