Bröllopstal??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Bröllopstal??

    sitter och tragglar med ett bröllopstal och undrar om nån har några tips..

    "Orsaken till att vi sitter här idag, kan bero på mig. Vi var väl bara sugna på en lugn kväll på Gretas, vi vet ju hur det kan vara, en dry martinique i baren, med ett paraply, och sent det blir det ju aldrig?

    Vad hände da?

    På nått konstigt sätt tappade vi bort varann, men hej, det verkade inte gå nån nöd på dig, då plötsligt du kom fram och presenterade en tjej."

    hehe så långt har sambon kommit.. kvar är att få in att han fick hennes tel nr och ringde efter 30 sek till henne för at kolla att nr stämde och att de har två hundar (bulldogagr mm..)

    Nån som har bra tips?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Bröllopstal?? sitter och tragglar med ett bröllopstal och undrar om nån har några tips..

    "Orsaken till att vi sitter här idag, kan bero på mig. Vi var väl bara sugna på en lugn kväll på Gretas, vi vet ju hur det kan vara, en dry martinique i baren, med ett paraply, och sent det blir det ju aldrig?

    Vad hände da?

    På nått konstigt sätt tappade vi bort varann, men hej, det verkade inte gå nån nöd på dig, då plötsligt du kom fram och presenterade en tjej."

    hehe så långt har sambon kommit.. kvar är att få in att han fick hennes tel nr och ringde efter 30 sek till henne för at kolla att nr stämde och att de har två hundar (bulldogagr mm..)

    Nån som har bra tips?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Vill du vara romantisk eller väcka de som sover vid bordet?

    "- Vi ska skilja oss"
    " - Nämen, vad är det jag säger. Vi måste ju gifta oss innan vi kan skilja oss först"...
    och så bla bla kan du ta lite historik.
  4. 2
    Vill du vara romantisk eller väcka de som sover vid bordet?

    "- Vi ska skilja oss"
    " - Nämen, vad är det jag säger. Vi måste ju gifta oss innan vi kan skilja oss först"...
    och så bla bla kan du ta lite historik.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Ok, var det så dumt? Tar tillbaka i så fall. Försökte bara göra det lite humoristiskt, var inte meningen att vara dum.
  6. 3
    Ok, var det så dumt? Tar tillbaka i så fall. Försökte bara göra det lite humoristiskt, var inte meningen att vara dum.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Förlåt, jag fastnade helt inne i word med att hitta på.. Kolla längre upp och se vad du tycker..
  8. 4
    Förlåt, jag fastnade helt inne i word med att hitta på.. Kolla längre upp och se vad du tycker..

Liknande trådar

  1. Bröllopstal
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-05-10, 07:47
  2. Vad är ok att ha med i bröllopstal?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-13, 11:57
  3. Bröllopstal
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 21:54
  4. Bröllopstal
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 15:28
  5. Bröllopstal
    By Fritz in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 22:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar