Ny favorit
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ny favorit

    Malva har upptäckt Teletubbies. Hon älskar när solen kommer och även när teletubbisarna knallar runt och pratar. Vi får se hur det ska gå när de större barnen vill se sitt och Malva vill se småbarnsfilmerna...Än så länge duger det som går på tv, särskilt som Malva ochjag ofta är uppe ensamma den här tiden.

    Är det fler julianer som upptäckt Teletubbies?
    ~~~Det fixar sig!!!! ~~~

    http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
  2. 1
    Ny favorit Malva har upptäckt Teletubbies. Hon älskar när solen kommer och även när teletubbisarna knallar runt och pratar. Vi får se hur det ska gå när de större barnen vill se sitt och Malva vill se småbarnsfilmerna...Än så länge duger det som går på tv, särskilt som Malva ochjag ofta är uppe ensamma den här tiden.

    Är det fler julianer som upptäckt Teletubbies?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Har faktiskt inte försökt sätta på det åt henne än.
    Men ska nog prova, äldsta dottern älskade teletubbies och bananer i pyjamas när hon var i 1-års åldern.
    Men de är så olika personligheter, jag har svårt att tro att Ella kan sitta still och titta på film
  4. 2
    Har faktiskt inte försökt sätta på det åt henne än.
    Men ska nog prova, äldsta dottern älskade teletubbies och bananer i pyjamas när hon var i 1-års åldern.
    Men de är så olika personligheter, jag har svårt att tro att Ella kan sitta still och titta på film
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3
    Svea har sett det en gång men är väl intresserad i några minuter. Hon kollar aldrig på TV, vi har TV:n i källaren och är nästan bara där på kvällarna. De stora barnen kollar ibland på Hej Hej Sommar men då är inte Svea med. Vår stora kille älskade TV, mellantjejen var inte alls intresserad. Får se hur det blir när Svea blir större.
  6. 3
    Svea har sett det en gång men är väl intresserad i några minuter. Hon kollar aldrig på TV, vi har TV:n i källaren och är nästan bara där på kvällarna. De stora barnen kollar ibland på Hej Hej Sommar men då är inte Svea med. Vår stora kille älskade TV, mellantjejen var inte alls intresserad. Får se hur det blir när Svea blir större.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Nej nej nej jag vägrar

    storebror var tokig i de där konstiga figurerna. Denna gång tänker jag inte ens visa N dem
    Det löser sig...
  8. 4
    Nej nej nej jag vägrar storebror var tokig i de där konstiga figurerna. Denna gång tänker jag inte ens visa N dem
  9. Medlem sedan
    Jul 1999
    #5
    Håller med dig. Jag är less på teletubbies med två barn som suttit klistrade framför TV:n tur nog så har jag filmerna på VHS och vi har ingen video längre.
  10. 5
    Håller med dig. Jag är less på teletubbies med två barn som suttit klistrade framför TV:n tur nog så har jag filmerna på VHS och vi har ingen video längre.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    har inte testat aktivit heller, det går på 4:an på helgerna och de stora barnen sitter klistrade och nu så sitter malva klistrad hon oxå, så länge de är på under filmen med barnen tappar hon helt koncentrationen och kryper iväg.
  12. 6
    har inte testat aktivit heller, det går på 4:an på helgerna och de stora barnen sitter klistrade och nu så sitter malva klistrad hon oxå, så länge de är på under filmen med barnen tappar hon helt koncentrationen och kryper iväg.
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Skönt att ha tv:n i källaren, här är den i vardagsrummet och står på på helgmorgnar då brorsan ska kolla sitt yu-gi-oh, och före det nån gång kommer ju teletubbies...
  14. 7
    Skönt att ha tv:n i källaren, här är den i vardagsrummet och står på på helgmorgnar då brorsan ska kolla sitt yu-gi-oh, och före det nån gång kommer ju teletubbies...
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    Nu förstår jag inte, less på teletubbies; kan man bli det Jag kommer inte att visa filmer och så aktivt, det får bli när det är på tv.
  16. 8
    Nu förstår jag inte, less på teletubbies; kan man bli det Jag kommer inte att visa filmer och så aktivt, det får bli när det är på tv.
  17. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Här funkar videon och ibland ber barnen mig sätta på den för de vill titta på en sån tjock film. Sen har de lite svårt att förstå att man måste spola, att man inte bara kan trycka fram till det man vill se....känner mig uråldrig som kommer ihåg när video och vhs kom....
  18. 9
    Här funkar videon och ibland ber barnen mig sätta på den för de vill titta på en sån tjock film. Sen har de lite svårt att förstå att man måste spola, att man inte bara kan trycka fram till det man vill se....känner mig uråldrig som kommer ihåg när video och vhs kom....

Liknande trådar

  1. Favorit.
    By Ruby in forum Politik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-01, 20:40
  2. En favorit
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 20:15
  3. Favorit?
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 11:29
  4. Ny favorit...
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 10:48
  5. Din favorit?
    By Neta in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 07:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar