jösses ja....
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    jösses ja....

    Vill börja med att hälsa alla som kommer in välkomna. Vi får hoppas att vi bildar en fantastisk ankomstgrupp tillsammans med många råd, erfarenheter och välmående graviditeter.

    Jag heter Elin, är mamma till en tös på 4.5 år och nu vill jag och min man försöka få en liten bebbe till. Jag är 27 år gammal. Min man är 34 och vi bor i Nv skåne.
    Jag är på väg in på mitt 3 år till socionom på högskolan kristianstad och kommer därmed läsa sista terminen med en liten bebis att ha hand om. Jag hoppas det kommer gå bra.

    Välkomna! Nu hoppas vi på det bästa =))
    *** - 46 kilo***
  2. 1
    jösses ja.... Vill börja med att hälsa alla som kommer in välkomna. Vi får hoppas att vi bildar en fantastisk ankomstgrupp tillsammans med många råd, erfarenheter och välmående graviditeter.

    Jag heter Elin, är mamma till en tös på 4.5 år och nu vill jag och min man försöka få en liten bebbe till. Jag är 27 år gammal. Min man är 34 och vi bor i Nv skåne.
    Jag är på väg in på mitt 3 år till socionom på högskolan kristianstad och kommer därmed läsa sista terminen med en liten bebis att ha hand om. Jag hoppas det kommer gå bra.

    Välkomna! Nu hoppas vi på det bästa =))
  3. anonymt namn:fegis
    #2

    Hoppas

    Hoppas ni kommer att få en majbebbe då!
    Men om du är börjar 3.e året till hösten så har du väl gått klart utb när bebisen kommer, eller??

    Själv hoppas jag också att vi kommer att få nr 3 i början på maj nästa år... Har en dotter på 3,5 och en son på 21 mån. Vi är dock inte supersäkra på att vi vill försöka ännu - men skulle det bli så är det bara jätteroligt!!

    Vill ha en stoooor familj = lite pengar men MYCKET kärlek!!!!
  4. 2
    Hoppas Hoppas ni kommer att få en majbebbe då!
    Men om du är börjar 3.e året till hösten så har du väl gått klart utb när bebisen kommer, eller??

    Själv hoppas jag också att vi kommer att få nr 3 i början på maj nästa år... Har en dotter på 3,5 och en son på 21 mån. Vi är dock inte supersäkra på att vi vill försöka ännu - men skulle det bli så är det bara jätteroligt!!

    Vill ha en stoooor familj = lite pengar men MYCKET kärlek!!!!

Liknande trådar

  1. Jösses!
    By NinniK in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 21:50
  2. Men jösses!!
    By NinniK in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 21:02
  3. Jösses när jag
    By AnJoJeLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 08:44
  4. Jösses...
    By britta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 12:25
  5. Jösses!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar