Längesedan
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Längesedan

    En liten titt-in-hälsning från mig. Jag är otroligt slarvig med att komma in i att vara aktiv på sidan men läser en hel del.

    Var på UL för ett par veckor sedan och allting såg fint ut och NUPP visade goda resultat. Mitt bf datum blev framflyttad två dagar och nytt bf blev 30 januari. Jag är tämligen säker på att jag föder ca två veckor in i februrai eftersom jag gått över tiden med 13 och 15 dagar med mina två tidigare barn. Jag är i alla fall i v 15 nu och tycker tiden går väldigt fort.

    Jag vill skicka extra kramar till er som har det jobbigt och fått svar som ej varit tillfredställande, mår dåligt och såklart ett varmt välkommen till alla nya på sidan.

    En extra kram till dig Erika (Mamma 1979) som haft inbrott i er lägenhet. Fy så hemskt och kränkande. Hoppas ni snart finner lugnet efter händelsen.

    Ha det gott allihop!
    Carpe diem -fånga dagen!
  2. 1
    Längesedan En liten titt-in-hälsning från mig. Jag är otroligt slarvig med att komma in i att vara aktiv på sidan men läser en hel del.

    Var på UL för ett par veckor sedan och allting såg fint ut och NUPP visade goda resultat. Mitt bf datum blev framflyttad två dagar och nytt bf blev 30 januari. Jag är tämligen säker på att jag föder ca två veckor in i februrai eftersom jag gått över tiden med 13 och 15 dagar med mina två tidigare barn. Jag är i alla fall i v 15 nu och tycker tiden går väldigt fort.

    Jag vill skicka extra kramar till er som har det jobbigt och fått svar som ej varit tillfredställande, mår dåligt och såklart ett varmt välkommen till alla nya på sidan.

    En extra kram till dig Erika (Mamma 1979) som haft inbrott i er lägenhet. Fy så hemskt och kränkande. Hoppas ni snart finner lugnet efter händelsen.

    Ha det gott allihop!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Åh tack vännen!
    Det va gulligt av dig!
    Vi mår bättre nu och känner oss tryggare efter att den nya dörren kommit.
    Men det är en hel del att fixa med försäkringsbolag och jox. *suck*
    En fördel är dock att jag fått gå igenom alla mina gamla foton i jakt på bildbevis på alla smycken.
    Det har varit lite kul att få sig en tripp down memory lane
    Men hur man har sett ut!!! Hua!!! Haha. Fick mig några goda skratt kan meddelas.

    Skönt att höra att du mår bra och att bebisen såg fin ut.
    Längtar tills vårt ul och jag är sååååå sugen på att ta reda på avd det blir den här gången.

    Hoppas sommaren varit bra gumms!
    Massa kramar och klappa magen och hälsa dina små sötnosar där hemma!
  4. 2
    Åh tack vännen!
    Det va gulligt av dig!
    Vi mår bättre nu och känner oss tryggare efter att den nya dörren kommit.
    Men det är en hel del att fixa med försäkringsbolag och jox. *suck*
    En fördel är dock att jag fått gå igenom alla mina gamla foton i jakt på bildbevis på alla smycken.
    Det har varit lite kul att få sig en tripp down memory lane
    Men hur man har sett ut!!! Hua!!! Haha. Fick mig några goda skratt kan meddelas.

    Skönt att höra att du mår bra och att bebisen såg fin ut.
    Längtar tills vårt ul och jag är sååååå sugen på att ta reda på avd det blir den här gången.

    Hoppas sommaren varit bra gumms!
    Massa kramar och klappa magen och hälsa dina små sötnosar där hemma!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3

    Vad skönt

    att allt känns bättre nu. Det är verkligen så kränkande för er att någon/några varit inne i er bostad och vad obehagligt att ni blev av med passen. Är det fler grannar som är drabbade?

    Massvis med kramar till dig och din familj
    Carpe diem -fånga dagen!
  6. 3
    Vad skönt att allt känns bättre nu. Det är verkligen så kränkande för er att någon/några varit inne i er bostad och vad obehagligt att ni blev av med passen. Är det fler grannar som är drabbade?

    Massvis med kramar till dig och din familj

Liknande trådar

  1. Längesedan...
    By vittosvart in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 08:12
  2. vet ni vad som var längesedan?
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 20:34
  3. Längesedan...
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 15:52
  4. Längesedan...
    By emwi o pyret in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 17:33
  5. nu var det längesedan:)
    By matamala in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar