Emmys favoritlek
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Emmys favoritlek

    är, och har varit i flera veckor, att gå omkring i olika par skor. Alltså, båda storasyskonen har väl provat våra skor någon gång, men inte på det här viset. Emmy tar på sig paret skor, på rätt fot, och hasar iväg med dem. Utan att snubbla. Antingen det är pappas träskor i stl 43 eller storasysters sandaler som bara är lite för stora. Oftast är hon snäll och ställer tilllbaka dem, men ibland hittar vi skor lite överallt...
    Vi var på semester för några veckor sedan och hade hyrt en hel kursgård och var som mest 10 vuxna och 10 barn. Gissa om Emmy hade kul. Det fanns ju drivor med skor att leka med och provgå i! De hon älskade mest var de färgglada foppatofflorna som några av de andra barnen hade.
    Är det fler med barn som ääälskar skor? Och vad hittar era på "på egen hand" när de tröttnar på de vanliga leksakerna?
    Kristina med 3♥
  2. 1
    Emmys favoritlek är, och har varit i flera veckor, att gå omkring i olika par skor. Alltså, båda storasyskonen har väl provat våra skor någon gång, men inte på det här viset. Emmy tar på sig paret skor, på rätt fot, och hasar iväg med dem. Utan att snubbla. Antingen det är pappas träskor i stl 43 eller storasysters sandaler som bara är lite för stora. Oftast är hon snäll och ställer tilllbaka dem, men ibland hittar vi skor lite överallt...
    Vi var på semester för några veckor sedan och hade hyrt en hel kursgård och var som mest 10 vuxna och 10 barn. Gissa om Emmy hade kul. Det fanns ju drivor med skor att leka med och provgå i! De hon älskade mest var de färgglada foppatofflorna som några av de andra barnen hade.
    Är det fler med barn som ääälskar skor? Och vad hittar era på "på egen hand" när de tröttnar på de vanliga leksakerna?
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Min lillkille söker igen sina stövlar och gamla vinterskor som han tar på sig och travar runt i. dessutom älskar han att gå i ett par högklackade låga stövlar som han hittade. Rätt sött att se honom nöjt gå omkring med skor som har en dm klack och sopa!! Min man tittade nervöst på mig och jag började bara asgarva!
  4. 2
    Min lillkille söker igen sina stövlar och gamla vinterskor som han tar på sig och travar runt i. dessutom älskar han att gå i ett par högklackade låga stövlar som han hittade. Rätt sött att se honom nöjt gå omkring med skor som har en dm klack och sopa!! Min man tittade nervöst på mig och jag började bara asgarva!
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    och jag som trodde det var bara min dotter som fått skomani efter mig =D
  6. 3
    och jag som trodde det var bara min dotter som fått skomani efter mig =D
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Samma här

    :-) Jag som trodde att skokontot kommer att bli högt när hon blir äldre. Hon blev alldeles till sig idag när vi gick in i en skoaffär. Hon ville prova alla skor. Ha ha...

    Hon vill prova skor varje dag här hemma...
  8. 4
    Samma här :-) Jag som trodde att skokontot kommer att bli högt när hon blir äldre. Hon blev alldeles till sig idag när vi gick in i en skoaffär. Hon ville prova alla skor. Ha ha...

    Hon vill prova skor varje dag här hemma...
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ha ha.. Noah är okså helt galen i skor! Men han ställer inte tillbaka dom! =)
    Han traskar inte runt i skorna heller utan oftast så åker hans stövlar på armarna och sen springer han och viftar med dom. Ja de gäller ju visserligen alla skor men oftast är det hans egna stövlar =)
  10. 5
    Ha ha.. Noah är okså helt galen i skor! Men han ställer inte tillbaka dom! =)
    Han traskar inte runt i skorna heller utan oftast så åker hans stövlar på armarna och sen springer han och viftar med dom. Ja de gäller ju visserligen alla skor men oftast är det hans egna stövlar =)
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    *skratt* Vår äldste son älskade att ha strumpbyxor shorts och klackskor som liten Maken skakade oroligt på huvudet och jag skrattade Han är väldigt pojkig nu
  12. 6
    *skratt* Vår äldste son älskade att ha strumpbyxor shorts och klackskor som liten Maken skakade oroligt på huvudet och jag skrattade Han är väldigt pojkig nu
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Samma här Jag har köpt en hel laddning med barnskor på klädbytardag som hon och stirasyster får ha som lekskor
  14. 7
    Samma här Jag har köpt en hel laddning med barnskor på klädbytardag som hon och stirasyster får ha som lekskor

Liknande trådar

  1. Favoritlek
    By Jennifer med C,B & L in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-14, 10:01
  2. Fångade Emmys leende
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 14:19
  3. Mollys favoritlek
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 19:09
  4. Emmys mamma-radar
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 16:17
  5. Noahs favoritlek...
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar