Vecka 5 och molvärken..
_0904 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    Vecka 5 och molvärken..

    Bara för jag testat positivt idag, börjar ju nojjorna. Trots att jag varit gravid förut, oroar jag mig ändå, och kan inte riktigt minnas hur mycket molvärk jag hade i början. Har haft under hela helgen, men trodde ju det var mensen på G... vilket det inte var. Tokstarkt plus på stickan blev det ju idag...

    Hur har ni det med molvärken?
  2. 1
    Vecka 5 och molvärken.. Bara för jag testat positivt idag, börjar ju nojjorna. Trots att jag varit gravid förut, oroar jag mig ändå, och kan inte riktigt minnas hur mycket molvärk jag hade i början. Har haft under hela helgen, men trodde ju det var mensen på G... vilket det inte var. Tokstarkt plus på stickan blev det ju idag...

    Hur har ni det med molvärken?
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Grattis!
    Molvärken kommer och går här mest på kvällarna och mornarna.
  4. 2
    Grattis!
    Molvärken kommer och går här mest på kvällarna och mornarna.
  5. Anonym
    #3
    Tack för grattis! Ja, jag har haft från i fredags nästan hela tiden... Snacka om att man nojjar..
  6. 3
    Tack för grattis! Ja, jag har haft från i fredags nästan hela tiden... Snacka om att man nojjar..
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Ja, visst gör man men molvärk är ju normalt...:-)
    Mest är jag rädd för att behöva må illa, vill verkligen inte det...
    KRAM
  8. 4
    Ja, visst gör man men molvärk är ju normalt...:-)
    Mest är jag rädd för att behöva må illa, vill verkligen inte det...
    KRAM
  9. tintin7
    #5
    Ja jag har molvärk hela tiden nu men det hade jag med första också om jag inte minns helt fel.Men jag testade idag igen för att vara säker och det stod gravid på stickan
    Lycka till
  10. 5
    Ja jag har molvärk hela tiden nu men det hade jag med första också om jag inte minns helt fel.Men jag testade idag igen för att vara säker och det stod gravid på stickan
    Lycka till
  11. BF 10/4
    #6
    jag har också ont.
    Ibland hugger det till men för det mesta "bara" vanlig molvärk, det spänner rejält fast pyret bara är typ 0.5-1cm, konstigt att det kan kännas så.
  12. 6
    jag har också ont.
    Ibland hugger det till men för det mesta "bara" vanlig molvärk, det spänner rejält fast pyret bara är typ 0.5-1cm, konstigt att det kan kännas så.
  13. Medlem sedan
    May 2008
    #7
    Kommer i vågor, vaknat på nätterna sista två dygnen för att det gjort ganska ordentligt ont. Som mensvärk precis innan mensen släpper till... Igår hade jag också rejält ont en vända mitt på dagen, släpper dock alltid inom ett par minuter. Jag är också supernojjig (min fösta grav, vet inte hur det ska kännas) men när jag lugnar mig och tänker efter så gör det inte i närheten så ont som mensvärken kan göra. Det är ju bara det att jag är så rädd om det lilla livet där inne...

    Det är säkert ingen fara med dig. Stort grattis till graviditeten!

    /Jisses
  14. 7
    Kommer i vågor, vaknat på nätterna sista två dygnen för att det gjort ganska ordentligt ont. Som mensvärk precis innan mensen släpper till... Igår hade jag också rejält ont en vända mitt på dagen, släpper dock alltid inom ett par minuter. Jag är också supernojjig (min fösta grav, vet inte hur det ska kännas) men när jag lugnar mig och tänker efter så gör det inte i närheten så ont som mensvärken kan göra. Det är ju bara det att jag är så rädd om det lilla livet där inne...

    Det är säkert ingen fara med dig. Stort grattis till graviditeten!

    /Jisses
  15. anonymt namn
    #8
    Jag vaknade flera nätter i rad av att det gjorde ont, mest i v.5-6, så ont så jag ringde sjukvårdsupplysningen och de rekommenderade mig att ringa akuten. Jag har varit där och gjort VUL två gånger, första gången var för tidigt, men igår kunde man se det lilla hjärtat som tickade, så du kan nog vara lugn!
  16. 8
    Jag vaknade flera nätter i rad av att det gjorde ont, mest i v.5-6, så ont så jag ringde sjukvårdsupplysningen och de rekommenderade mig att ringa akuten. Jag har varit där och gjort VUL två gånger, första gången var för tidigt, men igår kunde man se det lilla hjärtat som tickade, så du kan nog vara lugn!
  17. Anonym
    #9
    Tack för alla svar.. jag har fortfarande konstant molvärk, men jag antar det växer så det knakar.
  18. 9
    Tack för alla svar.. jag har fortfarande konstant molvärk, men jag antar det växer så det knakar.

Liknande trådar

  1. Då var molvärken här...
    By majsan3 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 14:04
  2. molvärken?
    By Flippen+3 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 21:22
  3. den där molvärken
    By feline in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 09:46
  4. Då var molvärken här
    By E&S mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 17:04
  5. det här med molvärken...
    By Linda in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar