Kommer ut!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Kommer ut!

    Nu kommer jag ut och ger er därmed ett mindre samtalsämne på onsdag Och så behöver ni inte spana på varandras bikinimagar vid Myrans pool
    Det är nämligen jag som har den växande magen med en sprallig liten bäbis i (Gisses vad snabbt man får mage med trean, Måste rota fram gummibanden redan nu... )
    Var på Kub-test idag och allt såg bra ut, så nu har vi berättat för storebror som jublade!!!
    Själv har jag blivit van vid tanken att ha en bäbis till, skönt att bara jobba ett halvår! Och så kommer maken vara hemma med V i 11/2 månad då bebben kommer! Mysigt att vara föräldrarlediga tillsammans!
    Nu hoppas jag på fler magar här inne, det är ju inte bara Verorna som vill bli storasyskon!
    Ha det så kul på onsdag, och glöm inte att rapportera ALLT till oss som inte kommer. Och glöm inte kamerorna!
  2. 1
    Kommer ut! Nu kommer jag ut och ger er därmed ett mindre samtalsämne på onsdag Och så behöver ni inte spana på varandras bikinimagar vid Myrans pool
    Det är nämligen jag som har den växande magen med en sprallig liten bäbis i (Gisses vad snabbt man får mage med trean, Måste rota fram gummibanden redan nu... )
    Var på Kub-test idag och allt såg bra ut, så nu har vi berättat för storebror som jublade!!!
    Själv har jag blivit van vid tanken att ha en bäbis till, skönt att bara jobba ett halvår! Och så kommer maken vara hemma med V i 11/2 månad då bebben kommer! Mysigt att vara föräldrarlediga tillsammans!
    Nu hoppas jag på fler magar här inne, det är ju inte bara Verorna som vill bli storasyskon!
    Ha det så kul på onsdag, och glöm inte att rapportera ALLT till oss som inte kommer. Och glöm inte kamerorna!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Låt mig få vara den första, här inne att gratta!!:-)
    Lycka till m allt!
    kram!:-)
  4. 2
    Låt mig få vara den första, här inne att gratta!!:-)
    Lycka till m allt!
    kram!:-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    apropå växande magar, folk lär nog titta på min om jag sätter på mig bikini men det är bara fläsk....:-(
  6. 3
    apropå växande magar, folk lär nog titta på min om jag sätter på mig bikini men det är bara fläsk....:-(
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Grattis grattis!!! Va kul med en 3:a!!!
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  8. 4
    Grattis grattis!!! Va kul med en 3:a!!!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Grattis!! Vad kul Vet du att du stod på första plats som misstänkta som hemlis nr ett!!! Så hgelt fel hade vi ju inte ändå
    Synd att ni inte kan komma på kalaset,m hade varit så kul att träffa er En annan gång kanske???
  10. 5
    Grattis!! Vad kul Vet du att du stod på första plats som misstänkta som hemlis nr ett!!! Så hgelt fel hade vi ju inte ändå
    Synd att ni inte kan komma på kalaset,m hade varit så kul att träffa er En annan gång kanske???
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Åhhh, grattis!! Såååå avundsjuk, vill oxå men ändå inte på nåt konstigt sätt...
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  12. 6
    Åhhh, grattis!! Såååå avundsjuk, vill oxå men ändå inte på nåt konstigt sätt...
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    ÅÅÅÅÅH vad kul :-) Jättegrattis till er allihop och så skönt att KUB var OK:-) skönt att vi är först ut med 3:an så slipper jag oroa mig för att du "snor" något av de roliga namnen ;-) Var det dags i februari??
  14. 7
    ÅÅÅÅÅH vad kul :-) Jättegrattis till er allihop och så skönt att KUB var OK:-) skönt att vi är först ut med 3:an så slipper jag oroa mig för att du "snor" något av de roliga namnen ;-) Var det dags i februari??
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Japp BF 090213, när är det er Veras lillasyskon skulle komma? Mår du ok?
  16. 8
    Japp BF 090213, när är det er Veras lillasyskon skulle komma? Mår du ok?
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Ja, vi Veramammor verkar mest virila här inne...
  18. 9
    Ja, vi Veramammor verkar mest virila här inne...
  19. Medlem sedan
    Dec 2006
    #10
    Tackar, men senare ska jag kolla in den där länken som du gav ut om sterilisering... 3 räcker mer än väl...
  20. 10
    Tackar, men senare ska jag kolla in den där länken som du gav ut om sterilisering... 3 räcker mer än väl...
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    Skönt att få höra från en trebarnsmamma!
  22. 11
    Skönt att få höra från en trebarnsmamma!
  23. Medlem sedan
    Dec 2006
    #12
    Läste här inne: En kvinna utan mage är som en säng utan kudde! Klokt va!
  24. 12
    Läste här inne: En kvinna utan mage är som en säng utan kudde! Klokt va!
  25. Medlem sedan
    Aug 2004
    #13
    Så sa jag också en gång! Hoppas en ev sterilisering för dej lyckas bättre än för mej bara!
  26. 13
    Så sa jag också en gång! Hoppas en ev sterilisering för dej lyckas bättre än för mej bara!
  27. Medlem sedan
    Aug 2004
    #14
    Vad roligt! Grattis! Jag har två nära som är gravida just nu, med bara fem dagars skillnad på bf dessutom, så nu får jag gotta mej åt deras graviditet och slippa göra jobbet själv!
  28. 14
    Vad roligt! Grattis! Jag har två nära som är gravida just nu, med bara fem dagars skillnad på bf dessutom, så nu får jag gotta mej åt deras graviditet och slippa göra jobbet själv!
  29. Medlem sedan
    Dec 2006
    #15
    Brukar tänka på dig då jag får ångest för att klara tre...
  30. 15
    Brukar tänka på dig då jag får ångest för att klara tre...
  31. Medlem sedan
    Dec 2006
    #16
    Ja stackare, det kanske blir maken som får göra det istället...
  32. 16
    Ja stackare, det kanske blir maken som får göra det istället...
  33. Medlem sedan
    Mar 2006
    #17
    Grattis, grattis va roligt..

    Här blir det inte en till än på ett tag, mycket p g a att sambon inte har jobb och vi har köpt hus.. men så fort sambon får ett jobb så sätter bebisverkstade igång här..
  34. 17
    Grattis, grattis va roligt..

    Här blir det inte en till än på ett tag, mycket p g a att sambon inte har jobb och vi har köpt hus.. men så fort sambon får ett jobb så sätter bebisverkstade igång här..
  35. Medlem sedan
    Dec 2006
    #18
    Då kanske det blir en alla hjärtans dags bakelse till er? :-) "Rut" är beräknad till den 7:e november... ~flinar~ fast jag har ju en tendens att gå över tiden så vi hoppas att hon tittar ut innan jul iallafall... Förutom lite foglossning och att jag nog eg inte borde klättra på stegar och diskbänken (renoverar ju köket) så är det lugnt, inte för att jag direkt ser mina tår men det är ju en värdslig sak :-D

    Själv då? kommit in i eller kommit över illamåendet?
  36. 18
    Då kanske det blir en alla hjärtans dags bakelse till er? :-) "Rut" är beräknad till den 7:e november... ~flinar~ fast jag har ju en tendens att gå över tiden så vi hoppas att hon tittar ut innan jul iallafall... Förutom lite foglossning och att jag nog eg inte borde klättra på stegar och diskbänken (renoverar ju köket) så är det lugnt, inte för att jag direkt ser mina tår men det är ju en värdslig sak :-D

    Själv då? kommit in i eller kommit över illamåendet?
  37. Medlem sedan
    Oct 2007
    #19
    Det måste varit en vis kvinna som sa!:-)
  38. 19
    Det måste varit en vis kvinna som sa!:-)
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20
    Haha, jag har inte ens försökt gissa, men det är ju snällt att informera om att vi andra "bara" har degmagar Tack! Åh grattis, förresten! Kul med kubet oxå, hoppas det går bra!
  40. 20
    Haha, jag har inte ens försökt gissa, men det är ju snällt att informera om att vi andra "bara" har degmagar Tack! Åh grattis, förresten! Kul med kubet oxå, hoppas det går bra!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kommer ingen, kommer ingen.. rusning
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-14, 05:56
  2. kommer kommer inte...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 20:41
  3. Kommer, kommer inte?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:30
  4. Här kommer jag...
    By jojan in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 15:16
  5. Här kommer då
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar