Boktips (bla till EN)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Boktips (bla till EN)

    Börjat titta igenom mina böcker jag läst det sista dryga året. Vart en salig blanding och listan sluta på 74 st (har inte läst riktig alla). Så jag gjorde ett blogginlägg på denna lista, bara läsa och vraka. Kanske på sikt kommer det lite recensioner.
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  2. 1
    Boktips (bla till EN) Börjat titta igenom mina böcker jag läst det sista dryga året. Vart en salig blanding och listan sluta på 74 st (har inte läst riktig alla). Så jag gjorde ett blogginlägg på denna lista, bara läsa och vraka. Kanske på sikt kommer det lite recensioner.
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Åååå blogg'en?
  4. 2
    Åååå blogg'en?
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    affs blogg

    gå in på min presentation så hittar du den
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  6. 3
    affs blogg gå in på min presentation så hittar du den
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4
    Skit å det är bara om personlighetsutveckling. Hur många böcker läser du på ett år totalt.

    Bara att konstatera jag har tidsbrist. Jag skulle vilja läsa alla de böckerna men hinner totalt bara läsa kanske 5-6 st om året. Å jag läser snabbt. Klipper en vanlig tjock 2-300 sidors bok på en kväll när det är semester och jag hinner.
  8. 4
    Skit å det är bara om personlighetsutveckling. Hur många böcker läser du på ett år totalt.

    Bara att konstatera jag har tidsbrist. Jag skulle vilja läsa alla de böckerna men hinner totalt bara läsa kanske 5-6 st om året. Å jag läser snabbt. Klipper en vanlig tjock 2-300 sidors bok på en kväll när det är semester och jag hinner.
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Psykologi

    ja mycket sådant är det. Jag läser i omgångar, det har varit mycket läsning de sista åren. Jag har mitt barn varannan vecka så varannan vecka har jag mycket mcyket tid att läsa. Läser även de veckor jag inte har sonen dock inte i samma mängd, prioriterar ofta läsning för tv tittande bla
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  10. 5
    Psykologi ja mycket sådant är det. Jag läser i omgångar, det har varit mycket läsning de sista åren. Jag har mitt barn varannan vecka så varannan vecka har jag mycket mcyket tid att läsa. Läser även de veckor jag inte har sonen dock inte i samma mängd, prioriterar ofta läsning för tv tittande bla

Liknande trådar

  1. Ett till boktips
    By Nerthus in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 22:11
  2. Boktips till er
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:34
  3. Boktips till 14 åring
    By Samanthan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 08:33
  4. Boktips till man?
    By Filippah in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 20:12
  5. Boktips till barn
    By silverte in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 14:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar