Dagisdebut
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1998
    #1

    Dagisdebut

    Idag har Svante varit på dagis första dagen. Han älskade det - det fanns så mycket att pillra med och titta på! ÄNTLIGEN äter han oxå - åt en hel burk katrinplommonpuré efter dagis! Så nu sover han sött.

    Allt enligt maken som tillsammans med maken varit på inskolning av storasyster Stina på hennes nya dagis idag! )
  2. 1
    Dagisdebut Idag har Svante varit på dagis första dagen. Han älskade det - det fanns så mycket att pillra med och titta på! ÄNTLIGEN äter han oxå - åt en hel burk katrinplommonpuré efter dagis! Så nu sover han sött.

    Allt enligt maken som tillsammans med maken varit på inskolning av storasyster Stina på hennes nya dagis idag! )
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Dagis det är grejer det!! Loppan här hon fullkomligt ÄLSKAR att få vara på dagis!!! Hela hon spritter av glädje bara vi går in genom grinden! Så det bådar gott inför hennes kommande inskolning nästa år!!!

    Hoppas storasyster ska trivas lika bra som Svantemannen!

    Trivs ni annars då? Där borta på andra sidan landet?!
  4. 2
    Dagis det är grejer det!! Loppan här hon fullkomligt ÄLSKAR att få vara på dagis!!! Hela hon spritter av glädje bara vi går in genom grinden! Så det bådar gott inför hennes kommande inskolning nästa år!!!

    Hoppas storasyster ska trivas lika bra som Svantemannen!

    Trivs ni annars då? Där borta på andra sidan landet?!
  5. Medlem sedan
    May 1998
    #3
    Trivs? Har ingen aaaaning! Dagarna går åt renovering och att få ihop livet utan varmvatten eller toalett etc... Jag är superless på att inte ha ett hem!!! Men nu är vi på slutspurten och det kommer att bli så FINT!!! Ska lägga ut bilder när det blir klart på bloggen!

    Saknar sthlm och alla mina vänner. Har ju inga vänner här så det är lite tråkigt faktiskt.

    Kram!
  6. 3
    Trivs? Har ingen aaaaning! Dagarna går åt renovering och att få ihop livet utan varmvatten eller toalett etc... Jag är superless på att inte ha ett hem!!! Men nu är vi på slutspurten och det kommer att bli så FINT!!! Ska lägga ut bilder när det blir klart på bloggen!

    Saknar sthlm och alla mina vänner. Har ju inga vänner här så det är lite tråkigt faktiskt.

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Du har ju oss

    i alla fall...

    Synd att du börjar jobba - eller har börjat kanske redan.?...annars hade vi ju fått träffa dig på en GBG-träff......fast vi kanske kan få till det ändå nån gång...

    Lycka till med renoveringen i alla fall - ska bli kul att se bilderna sen när det är färdigt

    kramkram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    Du har ju oss i alla fall...

    Synd att du börjar jobba - eller har börjat kanske redan.?...annars hade vi ju fått träffa dig på en GBG-träff......fast vi kanske kan få till det ändå nån gång...

    Lycka till med renoveringen i alla fall - ska bli kul att se bilderna sen när det är färdigt

    kramkram
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Jag tänker vara ledig nästa göteborgsträff för jag SKA vara med!!!

    Titta på bloggen - bilder kommer imorgon!
  10. 5
    Jag tänker vara ledig nästa göteborgsträff för jag SKA vara med!!!

    Titta på bloggen - bilder kommer imorgon!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar