Dagisstart
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Dagisstart

    Nu har Malva börjat dagis...det känns lite vemodigt måste jag säga. Och tråkigt. Nu ska hon ju vara stor och klara sig utan mamma och pappa hela dagar. hon själv tyckte nog att det var ganska kul första dagen.
    ~~~Det fixar sig!!!! ~~~

    http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
  2. 1
    Dagisstart Nu har Malva börjat dagis...det känns lite vemodigt måste jag säga. Och tråkigt. Nu ska hon ju vara stor och klara sig utan mamma och pappa hela dagar. hon själv tyckte nog att det var ganska kul första dagen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Ja tänk att 1år kan gå så fort, Vincent börjar den 15 oktober och den 3 November börjar jag att jobba.
    Men jag hade tur chefen ringde och frågade om jag ville skriva mitt eget schema vilket jag ville så jag kommer att vara ledig Måndagar, Fredagar och varanan helg.

    Har hon inskolning i 2 veckor?
    Hur tog du det?
    Jobbigt att lämna?
  4. 2
    Ja tänk att 1år kan gå så fort, Vincent börjar den 15 oktober och den 3 November börjar jag att jobba.
    Men jag hade tur chefen ringde och frågade om jag ville skriva mitt eget schema vilket jag ville så jag kommer att vara ledig Måndagar, Fredagar och varanan helg.

    Har hon inskolning i 2 veckor?
    Hur tog du det?
    Jobbigt att lämna?
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Wilma ska börja hos dagmamma den 18 aug. Fy vad jag har ångest. Hon är ju så liten.... Jag tycker att det känns värre nu än med de andra två. Dagmamma är också något nytt men det kanske är bra för Wilma som ständigt drabbas av förkylningar.
    Själv ska jag börja plugga hus spännande som helst, hoppas att jag fixar det och får lärarexamen om tre år (ska bli förskollärare).
  6. 3
    Wilma ska börja hos dagmamma den 18 aug. Fy vad jag har ångest. Hon är ju så liten.... Jag tycker att det känns värre nu än med de andra två. Dagmamma är också något nytt men det kanske är bra för Wilma som ständigt drabbas av förkylningar.
    Själv ska jag börja plugga hus spännande som helst, hoppas att jag fixar det och får lärarexamen om tre år (ska bli förskollärare).
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Kul att du ska läsa till förskollärare, det hade jag tänkt göra nästa höst.
    Då vet jag vem jag ska ställa frågor till sen då eftersom du kommer ligga ett år före mig
  8. 4
    Kul att du ska läsa till förskollärare, det hade jag tänkt göra nästa höst.
    Då vet jag vem jag ska ställa frågor till sen då eftersom du kommer ligga ett år före mig

Liknande trådar

  1. dagisstart (oxå i nov)
    By annsi82 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 09:53
  2. Dagisstart?
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 15:47
  3. Dagisstart?
    By DIFGrynet in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:22
  4. Dagisstart
    By Basio in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 18:53
  5. Dagisstart?
    By nenne79 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar