Arbetsintervju imorgon
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Arbetsintervju imorgon

    Hej tänkte bara tigga lite lycka till av er. Ska på arbetsintervju på en förskola i morgon, vet inte så mycket om den så än vet jag inte ens om jag vill ha jobbet. Men resvägaen dit är bara hälften så långt som till mitt gamla jobb och det tycker modershjärtat är rätt skönt. Känns bara konstigt att ens börja tänka på jobb än. I övrigt har vi haft en riktig toppensommar med massa sol och bad. Dina har hunnit bli hela 7 månader och börjat hasa sig runt runt och bakåt, men framåt är knepigare det. På lördag har vi barnvakt första gången en längre stund då vi ska på 30-års fest. Farmor ska rycka in och jag är lite hispig som vanligt men förmodligen går det ju prima.
    Lite uppdatering från oss, hoppas att allt är väl med er andra. Kram
  2. 1
    Arbetsintervju imorgon Hej tänkte bara tigga lite lycka till av er. Ska på arbetsintervju på en förskola i morgon, vet inte så mycket om den så än vet jag inte ens om jag vill ha jobbet. Men resvägaen dit är bara hälften så långt som till mitt gamla jobb och det tycker modershjärtat är rätt skönt. Känns bara konstigt att ens börja tänka på jobb än. I övrigt har vi haft en riktig toppensommar med massa sol och bad. Dina har hunnit bli hela 7 månader och börjat hasa sig runt runt och bakåt, men framåt är knepigare det. På lördag har vi barnvakt första gången en längre stund då vi ska på 30-års fest. Farmor ska rycka in och jag är lite hispig som vanligt men förmodligen går det ju prima.
    Lite uppdatering från oss, hoppas att allt är väl med er andra. Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Ett stort lycka till med jobbetdet kommer säkert bli bra.
    Å härligt att komma ut och skaka om dom lurviga det kommer gå jatte bra med farmor.
    här är allt bra med smocken matilda alvarsson kallar vi henne.
    kramis
  4. 2
    Ett stort lycka till med jobbetdet kommer säkert bli bra.
    Å härligt att komma ut och skaka om dom lurviga det kommer gå jatte bra med farmor.
    här är allt bra med smocken matilda alvarsson kallar vi henne.
    kramis
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Lycka till, jag håller tummarna. Förstår att det känns nervöst.... Kul med fest, jag har varit ut själv men vi har aldrig anlitat någon utomstående än för barnvakt. Ha så kul!

    Kram
  6. 3
    Lycka till, jag håller tummarna. Förstår att det känns nervöst.... Kul med fest, jag har varit ut själv men vi har aldrig anlitat någon utomstående än för barnvakt. Ha så kul!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Lycka till!
    Vi ska också lämna bort Tella för första gången, ska på bröllop imorgon. Kul men ganska läskigt också...kommer kolla telefonen varannan minut typ!

    Håller tummarna hårt för att intervjun går bra!!

    Kram
  8. 4
    Lycka till!
    Vi ska också lämna bort Tella för första gången, ska på bröllop imorgon. Kul men ganska läskigt också...kommer kolla telefonen varannan minut typ!

    Håller tummarna hårt för att intervjun går bra!!

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Hoppas att det går bra på intervjun! För mig är det också dags att börja se mig om efter jobb - även om jag inte ska börja förrän tidigast i januari...

    Vi har haft barnvakt en kväll (mormor). Det gick bra - hon ringde inte och jag kollade inte telefonen mer än en gång i timmen ungefär Det hade varit lite skrikigt - men inget ohanterbart och Linnea hade ändå somnat 21.30, vilket är normal tid även om hon somnade buren i mormors famn.
  10. 5
    Hoppas att det går bra på intervjun! För mig är det också dags att börja se mig om efter jobb - även om jag inte ska börja förrän tidigast i januari...

    Vi har haft barnvakt en kväll (mormor). Det gick bra - hon ringde inte och jag kollade inte telefonen mer än en gång i timmen ungefär Det hade varit lite skrikigt - men inget ohanterbart och Linnea hade ändå somnat 21.30, vilket är normal tid även om hon somnade buren i mormors famn.
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Håller såklart tummarna för dig idag!! Lycka till !
  12. 6
    Håller såklart tummarna för dig idag!! Lycka till !
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Håller tummarna

    fast du har väl varit på intervjun redan.....hoppas det gick bra i alla fall.

    Härligt med toppensommar - så härligt med mycket sol och bad.

    Roligt med framstegen - det är så härligt att följa de små när de blir större och större...och lär sig nya saker hela tiden

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  14. 7
    Håller tummarna fast du har väl varit på intervjun redan.....hoppas det gick bra i alla fall.

    Härligt med toppensommar - så härligt med mycket sol och bad.

    Roligt med framstegen - det är så härligt att följa de små när de blir större och större...och lär sig nya saker hela tiden

    kram kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Tack för alla lycka till!
    Var på intervjun och föreståndaren sa: -Ja det låter ju intressant hmm, hmm, hmm, bara så du vet har vi 20 andra sökande till tjänsten... Vi hör av oss i nästa vecka.

    Jag gick därifrån och tänkte hmm, hmm, hmm den fick jag nog inte. Men en kvart senare ringer de och säger att ibland går det snabbt och att de gärna vill anställa mig

    Så jag tackade ja och har nu nytt jobb. Känns roligt!
  16. 8
    Tack för alla lycka till!
    Var på intervjun och föreståndaren sa: -Ja det låter ju intressant hmm, hmm, hmm, bara så du vet har vi 20 andra sökande till tjänsten... Vi hör av oss i nästa vecka.

    Jag gick därifrån och tänkte hmm, hmm, hmm den fick jag nog inte. Men en kvart senare ringer de och säger att ibland går det snabbt och att de gärna vill anställa mig

    Så jag tackade ja och har nu nytt jobb. Känns roligt!
  17. Medlem sedan
    Jun 2008
    #9
    Grattis!!! Ja, ibland går det fort!!!
  18. 9
    Grattis!!! Ja, ibland går det fort!!!
  19. Medlem sedan
    May 1998
    #10
    GRATTIS!!! Härligt!!! Jag höll tummarna för dej ska du veta )
  20. 10
    GRATTIS!!! Härligt!!! Jag höll tummarna för dej ska du veta )
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    Stort Grattis!! Hoppas du kommer trivas på nya jobbet
  22. 11
    Stort Grattis!! Hoppas du kommer trivas på nya jobbet
  23. Medlem sedan
    Apr 2004
    #12
    Grattis grattis!! Hoppas att du kommer trivas !
  24. 12
    Grattis grattis!! Hoppas att du kommer trivas !
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    Hurra!! Vad roligt! GRATTIS!
  26. 13
    Hurra!! Vad roligt! GRATTIS!
  27. Medlem sedan
    Jan 2002
    #14

    SuperGrattis

    vad roligt att du fick jobbet - stort Grattis och Lycka Till på nya jobbet

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  28. 14
    SuperGrattis vad roligt att du fick jobbet - stort Grattis och Lycka Till på nya jobbet

    kram kram
  29. Medlem sedan
    Jun 1998
    #15
    Grattis!!!Vad roligt med ett nytt jobb.
    Kram
  30. 15
    Grattis!!!Vad roligt med ett nytt jobb.
    Kram

Liknande trådar

  1. arbetsintervju
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 10:01
  2. Arbetsintervju imorgon
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 20:22
  3. Arbetsintervju?
    By anna_999 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 16:18
  4. Arbetsintervju??
    By Lillfia in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 12:20
  5. Arbetsintervju
    By worksurfer in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar