Nån som ha familjesmycket
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Nån som ha familjesmycket

    med siffror från familjesmycken.se? Jag skulle vilja veta ung hur stora siffrorna är, hittar inte den informationen på sidan... Har för mig att jag läst att någon skaffat ett sådant...

    Kram
    Mamma till Julia 0111, Viktor 0308 och Wilmer 0711
  2. 1
    Nån som ha familjesmycket med siffror från familjesmycken.se? Jag skulle vilja veta ung hur stora siffrorna är, hittar inte den informationen på sidan... Har för mig att jag läst att någon skaffat ett sådant...

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Det står längre ner på sidan

    Silversiffror:
    höjd: ca 25mm
    tjocklek: 1.2mm

    De är jättefina! Bossemor har bland annat
  4. 2
    Det står längre ner på sidan

    Silversiffror:
    höjd: ca 25mm
    tjocklek: 1.2mm

    De är jättefina! Bossemor har bland annat
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jaha man kan läsa på hela sida Typiskt mig att ha för bråttom. Ja de är verkligen jättefina. Perfekt till mig på min 28 års dag tyckte jag, såg bara att det var lång leverans tid nu, men det gör inget
  6. 3
    Jaha man kan läsa på hela sida Typiskt mig att ha för bråttom. Ja de är verkligen jättefina. Perfekt till mig på min 28 års dag tyckte jag, såg bara att det var lång leverans tid nu, men det gör inget
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Perfekt som present!! Jag fick ett namnhalsband på min 31-årsdag - har det på mig varje dag!!'
  8. 4
    Perfekt som present!! Jag fick ett namnhalsband på min 31-årsdag - har det på mig varje dag!!'
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Ja, jag har siffersmycket..... men jag så att du redan fått ett bra svar av Milan redan ! När sambon beställde var det inte alls lång leverans tid...tror han beställde på helgen och fick smycket redan torsdagen efter! Jag är jättenöjd med mitt halsband och har på mig det hela tiden !
  10. 5
    Ja, jag har siffersmycket..... men jag så att du redan fått ett bra svar av Milan redan ! När sambon beställde var det inte alls lång leverans tid...tror han beställde på helgen och fick smycket redan torsdagen efter! Jag är jättenöjd med mitt halsband och har på mig det hela tiden !
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Kul att höra att du är nöjd. Vilken färg har du på hjärtat, jag som har beslutsångest bara om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår, hur ska jag kunna välja färg Min man tyckte jag skulle ta ett vitt så kanske det blir det...
  12. 6
    Kul att höra att du är nöjd. Vilken färg har du på hjärtat, jag som har beslutsångest bara om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår, hur ska jag kunna välja färg Min man tyckte jag skulle ta ett vitt så kanske det blir det...
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Jag tog det ljusgrå hjärtat....men jag skulle kunna tänka mig att köpa till ett par hjärtan så att man har lite att byta med !
  14. 7
    Jag tog det ljusgrå hjärtat....men jag skulle kunna tänka mig att köpa till ett par hjärtan så att man har lite att byta med !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar