Dagistrubel
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Dagistrubel

    Efter bara två dagar stod vi inte ut med den avdelning som malva kom till .Det började första dagen med att hon inte hade någon egen plats, det kändes inte så kul, men vi tänkte att det kanske var för att det var i början av terminen. Men sen har tokigheterna bara fortsatt så idag fick jag nog när de var ute och jag pratade med en annan pedagog på en annan avdelning och bröt ihop. Har aldrig brytit ihop så, inte ens när det tog 3 månader att skola in min stora tjej....detta resulterade i att jag gick in och pratade med föreståndaren mitt under en anställningsintervju...tack o lov tog hon sig tid och redan idag hade hon fixat så Malva fick börja på en annan avdelning. Pratade lit emed dem och det kändes mycket mycket bättre där. Tur nog har Malva haft det jättebra på förskolan och ätit och sovit som aldrig förr....
    ~~~Det fixar sig!!!! ~~~

    http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
  2. 1
    Dagistrubel Efter bara två dagar stod vi inte ut med den avdelning som malva kom till .Det började första dagen med att hon inte hade någon egen plats, det kändes inte så kul, men vi tänkte att det kanske var för att det var i början av terminen. Men sen har tokigheterna bara fortsatt så idag fick jag nog när de var ute och jag pratade med en annan pedagog på en annan avdelning och bröt ihop. Har aldrig brytit ihop så, inte ens när det tog 3 månader att skola in min stora tjej....detta resulterade i att jag gick in och pratade med föreståndaren mitt under en anställningsintervju...tack o lov tog hon sig tid och redan idag hade hon fixat så Malva fick börja på en annan avdelning. Pratade lit emed dem och det kändes mycket mycket bättre där. Tur nog har Malva haft det jättebra på förskolan och ätit och sovit som aldrig förr....
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2
    Åh, vilken ångest! Man vill ju att alla bara ska stå i givakt och bara ha längtat till just min lilla gullunge skulle komma! Vilken himla tur att ni fick byta avdelning! Skönt att Malva mår bra och sover och äter!
  4. 2
    Åh, vilken ångest! Man vill ju att alla bara ska stå i givakt och bara ha längtat till just min lilla gullunge skulle komma! Vilken himla tur att ni fick byta avdelning! Skönt att Malva mår bra och sover och äter!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Åh vilken tur att ni fick byta! När min son började på ett nytt dagis fick jag också igenom ett byte av avdelning och det var mycket bättre. Hoppas Malva kommer att trivas :-)
  6. 3
    Åh vilken tur att ni fick byta! När min son började på ett nytt dagis fick jag också igenom ett byte av avdelning och det var mycket bättre. Hoppas Malva kommer att trivas :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar