Nu måste jag ju berätta!!! :)
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Nu måste jag ju berätta!!! :)

    Lilla Mille ska bli storebror! Är nu i v.8 och allt såg jättebra ut på ultraljudet idag så nu e de svårt å inte berätta. Blev rätt chockad då jag testade positivit för 4-5 veckor sedan... gick så snabbt å bli gravid denna gången!
    Lillbebisen e beräknad till mars så det blir ca 1år och 2 månader mellan den å Mille. Kommer å bli riktigt tufft men skoj också såklart.
    Just nu mår jag väldigt illa hela tiden och har även börjat känna av bäckenet...
    Lilla Mille e en stor kille och för en månad sen ungefär fick han ytterligare tre tänder så nu har han fem st... så sött när han skrattar å se dom.
    Hoppas allt är bra med er alla.

    Kram kram
    Loijsan med fem små trollungar!!!
  2. 1
    Nu måste jag ju berätta!!! :) Lilla Mille ska bli storebror! Är nu i v.8 och allt såg jättebra ut på ultraljudet idag så nu e de svårt å inte berätta. Blev rätt chockad då jag testade positivit för 4-5 veckor sedan... gick så snabbt å bli gravid denna gången!
    Lillbebisen e beräknad till mars så det blir ca 1år och 2 månader mellan den å Mille. Kommer å bli riktigt tufft men skoj också såklart.
    Just nu mår jag väldigt illa hela tiden och har även börjat känna av bäckenet...
    Lilla Mille e en stor kille och för en månad sen ungefär fick han ytterligare tre tänder så nu har han fem st... så sött när han skrattar å se dom.
    Hoppas allt är bra med er alla.

    Kram kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Grattis till bebisen.. Blir lite avundsjuk men ændå inte, konstig man ær. Stort lycka till med graviditeten och ny bebis! Jag læser næstan varje dag men skriver inte så ofta..
  4. 2
    Grattis till bebisen.. Blir lite avundsjuk men ændå inte, konstig man ær. Stort lycka till med graviditeten och ny bebis! Jag læser næstan varje dag men skriver inte så ofta..
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    grattis
    Jessica m. Benjamin -01 och Casper 3/1-08
    http://casperbenjamin.blogg.se/
  6. 3
    grattis
  7. Maria M T & S & Alva
    #4
    Grattis, grattis! Här finns det inte på kartan med en uppföljare just nu men jag önskar dig all lycka till, hoppas du ska få må bra under graviditeten, det kan ju annars bli en pärs med en liten bebbe hemma oxå.. *kram*
  8. 4
    Grattis, grattis! Här finns det inte på kartan med en uppföljare just nu men jag önskar dig all lycka till, hoppas du ska få må bra under graviditeten, det kan ju annars bli en pärs med en liten bebbe hemma oxå.. *kram*
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    hej oo grattis!!
    Leo ska ju också bli storebror.. Beräknad 271.. med tvillingar.. Just nu e det en jobbig perod här hemma då magen har växt på sig massor och det börjar redan Nu bli tuuungt.. Men visst e det spännande!!

    Gratulerar o hoppas du får må bra i fortsättnignen!!
  10. 5
    hej oo grattis!!
    Leo ska ju också bli storebror.. Beräknad 271.. med tvillingar.. Just nu e det en jobbig perod här hemma då magen har växt på sig massor och det börjar redan Nu bli tuuungt.. Men visst e det spännande!!

    Gratulerar o hoppas du får må bra i fortsättnignen!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Grattis & lycka till!!
  12. 6
    Grattis & lycka till!!
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Grattis! Va härligt med fler bebbar
  14. 7
    Grattis! Va härligt med fler bebbar
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Grattis & lycka till!! *imt*
  16. 8
    Grattis & lycka till!! *imt*
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    Ååå va roligt.. hoppas allt går bra
  18. 9
    Ååå va roligt.. hoppas allt går bra
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    Grattis och lycka till!

    Hoppas allt går bra och att det inte blir allt för jobbigt. Usch skulle inte fixa att må illa och ta hand om en liten samtidigt Hoppas du slipper må så illa som jag gjort båda gångerna. Kram!
    Mamma till Emma (4/4-05) & Erik (17/1-08)
  20. 10
    Grattis och lycka till! Hoppas allt går bra och att det inte blir allt för jobbigt. Usch skulle inte fixa att må illa och ta hand om en liten samtidigt Hoppas du slipper må så illa som jag gjort båda gångerna. Kram!
  21. Medlem sedan
    Aug 2007
    #11
    Grattis
    ...Varje dag i ditt liv är ett blad i din historia...
  22. 11
    Grattis
  23. Medlem sedan
    Dec 2001
    #12
    Åh ett stort grattis! Vad kul med en till bebis!

    Här vart det ingen liten fyra - blev akutopererad för X (utomkveds) i onsdags.
  24. 12
    Åh ett stort grattis! Vad kul med en till bebis!

    Här vart det ingen liten fyra - blev akutopererad för X (utomkveds) i onsdags.
  25. Medlem sedan
    May 2007
    #13
    Åh grattis!!! Vad kul
    Hoppas att illamåendet inte blir så långvarit och att du inte får mer ont i bäckenet nu bara. Håller tummarna för at du ska få en bra graviditet
    Kram kram
  26. 13
    Åh grattis!!! Vad kul
    Hoppas att illamåendet inte blir så långvarit och att du inte får mer ont i bäckenet nu bara. Håller tummarna för at du ska få en bra graviditet
    Kram kram
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Grattis!!
  28. 14
    Grattis!!
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Nämen usch stackare! Vilken vecka va du i? Va dom tvungna å ta bort äggledaren då? Måste kännas tufft! Du å jag som följts åt redan på försök att bli gravid och sen hamnade i samma ankomstgrupp. Hade vart kul å följas åt även denna gången men du ska se att du snart blir gravid igen! Ska hålla tummarna för dig vännen!
    Massa kramar!
  30. 15
    Nämen usch stackare! Vilken vecka va du i? Va dom tvungna å ta bort äggledaren då? Måste kännas tufft! Du å jag som följts åt redan på försök att bli gravid och sen hamnade i samma ankomstgrupp. Hade vart kul å följas åt även denna gången men du ska se att du snart blir gravid igen! Ska hålla tummarna för dig vännen!
    Massa kramar!
  31. Medlem sedan
    Sep 1999
    #16
    Tack! Jag förstår precis din känsla... Min bästa vän å jag fick våra två första barn med bara några veckors mellanrum men sen kände jag att de va nog... hon blev gravid igen å kunde också känna att jag blev lite avundsjuk på nåt sätt men ville ändå inte ha nån trea just då.
  32. 16
    Tack! Jag förstår precis din känsla... Min bästa vän å jag fick våra två första barn med bara några veckors mellanrum men sen kände jag att de va nog... hon blev gravid igen å kunde också känna att jag blev lite avundsjuk på nåt sätt men ville ändå inte ha nån trea just då.
  33. Medlem sedan
    Sep 1999
    #17
    Tack tack!
  34. 17
    Tack tack!
  35. Medlem sedan
    Sep 1999
    #18
    Tackar!!! Jo jag önskar att jag kundå få må bra jag med men vet redan nu att jag inte kommer att få de... Mår fruktansvärt illa och har halsbränna redan å redan fått känningar av bäckenet. Men hoppas på att slippa må så dåligt psykiskt denna gången för de e verkligen inte kul. Har haft problem med ryggen redan innan jag blev gravid... Mille är en kille som ständigt vill bli buren å inget annat funkar... dessvärre e han av den tyngre sorten å väger väl mellan 10-11kg nu tror jag...
    Kram kram
  36. 18
    Tackar!!! Jo jag önskar att jag kundå få må bra jag med men vet redan nu att jag inte kommer att få de... Mår fruktansvärt illa och har halsbränna redan å redan fått känningar av bäckenet. Men hoppas på att slippa må så dåligt psykiskt denna gången för de e verkligen inte kul. Har haft problem med ryggen redan innan jag blev gravid... Mille är en kille som ständigt vill bli buren å inget annat funkar... dessvärre e han av den tyngre sorten å väger väl mellan 10-11kg nu tror jag...
    Kram kram
  37. Medlem sedan
    Sep 1999
    #19
    Wow ja de lär va tufft å få två små när storebror inte e så stor... men gu så kul dom kommer att ha sen när dom blir större!
    Mellan mina "stora" tjejer är det knappt ett år å fyra månader och dom har ju sååå kul med varandra å tycker ju samma saker e roligt å leka med eftersom dom är i samma ålder nästan. De e väääldigt mycke bråk också förstås men det verkar de tydligen va även om det skiljer flera år mellan barnen.
  38. 19
    Wow ja de lär va tufft å få två små när storebror inte e så stor... men gu så kul dom kommer att ha sen när dom blir större!
    Mellan mina "stora" tjejer är det knappt ett år å fyra månader och dom har ju sååå kul med varandra å tycker ju samma saker e roligt å leka med eftersom dom är i samma ålder nästan. De e väääldigt mycke bråk också förstås men det verkar de tydligen va även om det skiljer flera år mellan barnen.
  39. Medlem sedan
    Sep 1999
    #20
    Tack!
  40. 20
    Tack!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. måste berätta :-)
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 19:55
  2. måste berätta
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 21:45
  3. Måste nog berätta...
    By Anonym in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 13:47
  4. Jag måste få berätta
    By D.S. in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 16:39
  5. Måste berätta..
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar