Den vilda babyn!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Den vilda babyn!

    Ja... tode inte jag skulle säga de om mitt eget barn ! men det är så! och jag är HEEEEELT slut ! Sonen är 16 månader och är ÖVER ALLT! pillar, klättrar, rivet, kastar omkring skriker gapar..... ALLT! helt santslös!!
    jag är slut efter bara en timme hemma ( efter jobbet )

    vi ser ärlit talat fram emot läggdags, som är nu snart! ( 7 )
    han klttrar och ramlar... men han slår sej inte så... utan blir väl mest rädd...

    är alla killar sånna här ?
    dottern va inte sån, ingen kommer ihåg att dottern va hälften så rörlig!

    just nu står han i soffan och vill attakera datan !
    vi måste köpa en extra "hylla" ( en sån man kan sätta över billybokhyllan som en förhöjning ) för han slåt på tevin. och jag är rädd att han slår sönder den !

    Ja nu e de äntligen läggdags ! man hinner inte skriva så mycke innan man måste springa upp och plocka upp honom, eller ja allt man ska göra med små barn !

    Änligen ska de blir lite lugn!


    Känner mej elak, men nu känns de bara så!
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    Den vilda babyn! Ja... tode inte jag skulle säga de om mitt eget barn ! men det är så! och jag är HEEEEELT slut ! Sonen är 16 månader och är ÖVER ALLT! pillar, klättrar, rivet, kastar omkring skriker gapar..... ALLT! helt santslös!!
    jag är slut efter bara en timme hemma ( efter jobbet )

    vi ser ärlit talat fram emot läggdags, som är nu snart! ( 7 )
    han klttrar och ramlar... men han slår sej inte så... utan blir väl mest rädd...

    är alla killar sånna här ?
    dottern va inte sån, ingen kommer ihåg att dottern va hälften så rörlig!

    just nu står han i soffan och vill attakera datan !
    vi måste köpa en extra "hylla" ( en sån man kan sätta över billybokhyllan som en förhöjning ) för han slåt på tevin. och jag är rädd att han slår sönder den !

    Ja nu e de äntligen läggdags ! man hinner inte skriva så mycke innan man måste springa upp och plocka upp honom, eller ja allt man ska göra med små barn !

    Änligen ska de blir lite lugn!


    Känner mej elak, men nu känns de bara så!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Förstår dig...



    Här har jag just lagt ett stycke 15-månaders och ett stycke 2,5-åring och pustar ut rejält!!

    VIsst kan de vara preciiiiis överallt på en och samma gång, men så håller man ju igång både hjärna och kropp själv också då

    Iofs har mina varit lugna innan, men nu sista dagarna har minsta (dotter) blivit helt crazy! Men så är jag hemma med dom hela dagarna också så jag slipper inte undan livet
  4. 2
    Förstår dig...

    Här har jag just lagt ett stycke 15-månaders och ett stycke 2,5-åring och pustar ut rejält!!

    VIsst kan de vara preciiiiis överallt på en och samma gång, men så håller man ju igång både hjärna och kropp själv också då

    Iofs har mina varit lugna innan, men nu sista dagarna har minsta (dotter) blivit helt crazy! Men så är jag hemma med dom hela dagarna också så jag slipper inte undan livet

Liknande trådar

  1. Vilda babyn!
    By Estrella in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 20:27
  2. Den vilda babyn...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 18:01
  3. Vem är babyn lik?
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 23:45
  4. Vilda babyn
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 07:57
  5. vilda babyn!
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 14:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar