Stockholmsmammor Nu är jag här Var är ni
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Stockholmsmammor Nu är jag här Var är ni



    Hallå alla stockholmsmammor. Träffas ni fortfarande ibland?
    Nu sitter jag i Upplands Väsby på ett hotell och ska vara här och i Täby tills på söndag. Förhoppningsvis tar vi en tur in till Stockholm på lördag också.
    Någon som bor i närheten och vill fika en stund?
    FrkJenny AKA Jenny med Benjamin 27/1 2006
  2. 1
    Stockholmsmammor Nu är jag här Var är ni

    Hallå alla stockholmsmammor. Träffas ni fortfarande ibland?
    Nu sitter jag i Upplands Väsby på ett hotell och ska vara här och i Täby tills på söndag. Förhoppningsvis tar vi en tur in till Stockholm på lördag också.
    Någon som bor i närheten och vill fika en stund?
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Men hej!

    Har du hittat hem till mej, trevligt
    Just idag och i morgon är jag tyvärr upptagen. Har min syster som normalt bor på Öland på besök. Just typiskt!
    När på söndag åker ni hem??
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  4. 2
    Men hej! Har du hittat hem till mej, trevligt
    Just idag och i morgon är jag tyvärr upptagen. Har min syster som normalt bor på Öland på besök. Just typiskt!
    När på söndag åker ni hem??
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Jag vet faktiskt inte
    Vi är här för att bonussonen tävlar i friidrott på Tibblevallen. Han kvalar i höjd 9.55 imorgon och går han vidare så är finalen kl 15.45. Och iså fall åker vi ju inte förrrän han är klar. Annars kan det hända att vi åker tidigare... (fast inte om jag får bestämma )
  6. 3
    Jag vet faktiskt inte
    Vi är här för att bonussonen tävlar i friidrott på Tibblevallen. Han kvalar i höjd 9.55 imorgon och går han vidare så är finalen kl 15.45. Och iså fall åker vi ju inte förrrän han är klar. Annars kan det hända att vi åker tidigare... (fast inte om jag får bestämma )
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Nämen vad trevligt!! Vi sitter oxå på ett hotell där.. Ett på 9 våningar med en härlig pool högst upp??
    Tyvärr kommer vi inte hinna med en träff eftersom vi just gift oss
    Hoppas ni har det bra!! Kram
  8. 4
    Nämen vad trevligt!! Vi sitter oxå på ett hotell där.. Ett på 9 våningar med en härlig pool högst upp??
    Tyvärr kommer vi inte hinna med en träff eftersom vi just gift oss
    Hoppas ni har det bra!! Kram
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Ja, ja, ja, ja, för tusan.

    Men vi kanske ses i frukostbuffén? Jag bor i rum 923 om du är på rätt ställe. Vi ska ner till frukosten nu och checkar ut från rummet direkt efter, men om du vill knacka på så får du gärna det.

    Stort stort grattis till bröllopet och lycka till med äktenskapet!!
  10. 5
    Ja, ja, ja, ja, för tusan.

    Men vi kanske ses i frukostbuffén? Jag bor i rum 923 om du är på rätt ställe. Vi ska ner till frukosten nu och checkar ut från rummet direkt efter, men om du vill knacka på så får du gärna det.

    Stort stort grattis till bröllopet och lycka till med äktenskapet!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Hallå där! jag har varit i skärgården hos en kompis så gott som hela helgen, mannen och barnen är ju bortresta så jag passar på att softa Jag kommer inte hem förrän ikväll. Hoppas att ni har haft en trevlig helg i stan!
  12. 6
    Hallå där! jag har varit i skärgården hos en kompis så gott som hela helgen, mannen och barnen är ju bortresta så jag passar på att softa Jag kommer inte hem förrän ikväll. Hoppas att ni har haft en trevlig helg i stan!
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    Ha ha vad kul!! Synd att jag inte såg detta förräns nu.. Vi bodde i rum 920 Vi var barnfria för första gången så det gjorde inget när man väcktes av barntassar som löpte fram och tillbaka i korridoren Kanske era?
    Vi käkade frukost vid 9,30 ungefär..
  14. 7
    Ha ha vad kul!! Synd att jag inte såg detta förräns nu.. Vi bodde i rum 920 Vi var barnfria för första gången så det gjorde inget när man väcktes av barntassar som löpte fram och tillbaka i korridoren Kanske era?
    Vi käkade frukost vid 9,30 ungefär..
  15. Medlem sedan
    Aug 2001
    #8

    Typiskt

    Det har varit fullt upp i helgen och det skulle ha varit om ni kunnat ses nu i eftermiddag. Edvin ligger och sover men om nån timme sådär...
    Hoppas att det gick bra för din son och att ni fått en hyfsad bild av Väsby trots allt!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  16. 8
    Typiskt Det har varit fullt upp i helgen och det skulle ha varit om ni kunnat ses nu i eftermiddag. Edvin ligger och sover men om nån timme sådär...
    Hoppas att det gick bra för din son och att ni fått en hyfsad bild av Väsby trots allt!
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Ja, nu är vi på väg hemåt. Vi har haft en jättebra helg. Bonussonen kom på nionde plats med sina 1.71 efter att ha rivit ut sig på 1.75m och han var nöjd med sitt resultat. Hans pers ligger på 1.72 så det var väl ett väntat resultat.

    Det hade varit kul att få träffa några av er, men det är ju så det är när man är på sådana här resor; det är många tider som är uppbokade i förväg så det är svårt att hitta en tid.
    Kanske nästa gång..?

    Liza- Jag hörde några prata om "brudparet" när vi gick förbi receptionen igår så det var väl er de menade Kul att nästan ha träffats, och som sagt lycka till med äktenskapet. Och det var inte Benjamin som sprang i korridoren. Åtminstone inte i morse. Tror jag... Fast vi är ju på friidrottstävlingar så han har ju egna sprinterlopp överallt han kan...
  18. 9
    Ja, nu är vi på väg hemåt. Vi har haft en jättebra helg. Bonussonen kom på nionde plats med sina 1.71 efter att ha rivit ut sig på 1.75m och han var nöjd med sitt resultat. Hans pers ligger på 1.72 så det var väl ett väntat resultat.

    Det hade varit kul att få träffa några av er, men det är ju så det är när man är på sådana här resor; det är många tider som är uppbokade i förväg så det är svårt att hitta en tid.
    Kanske nästa gång..?

    Liza- Jag hörde några prata om "brudparet" när vi gick förbi receptionen igår så det var väl er de menade Kul att nästan ha träffats, och som sagt lycka till med äktenskapet. Och det var inte Benjamin som sprang i korridoren. Åtminstone inte i morse. Tror jag... Fast vi är ju på friidrottstävlingar så han har ju egna sprinterlopp överallt han kan...

Liknande trådar

  1. Stockholmsmammor
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 09:20
  2. Stockholmsmammor!
    By antim in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 22:05
  3. STOCKHOLMSMAMMOR!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 19:24
  4. stockholmsmammor?
    By anonymt namn in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 16:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar