Vagnfråga?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Vagnfråga?

    Visst är ni några som kör med nån "billig" paraplyvagn? Vi har ju en Brio Sitty som vi trivts toppenbra med till de större barnen, men häromdagen tog jag den o glömde selen till Plutten. Jisses, så jobbigt!!! Han står upp så fort vi inte kör minst 5 km/t...
    Nu är jag lite inne på att skaffa en paraplyvagn, för dom tar väl minst plats i bilen, eller? Vill ha 5punktsbälte till min sprättunge, och gärna ganska mkt liggläge. Inte dyr o flådig, men okej för stadsturer. Här hemma kör jag med dubbelvagnen el ladugårdsvagnen, så den kommer bara användas när vi är "borta".

    Vad har ni för tips?
  2. 1
    Vagnfråga? Visst är ni några som kör med nån "billig" paraplyvagn? Vi har ju en Brio Sitty som vi trivts toppenbra med till de större barnen, men häromdagen tog jag den o glömde selen till Plutten. Jisses, så jobbigt!!! Han står upp så fort vi inte kör minst 5 km/t...
    Nu är jag lite inne på att skaffa en paraplyvagn, för dom tar väl minst plats i bilen, eller? Vill ha 5punktsbälte till min sprättunge, och gärna ganska mkt liggläge. Inte dyr o flådig, men okej för stadsturer. Här hemma kör jag med dubbelvagnen el ladugårdsvagnen, så den kommer bara användas när vi är "borta".

    Vad har ni för tips?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Tar också gärna tacksamt emot förslag
  4. 2
    Tar också gärna tacksamt emot förslag
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Har du vägarna förbi gekås så skulle jag köpa deras paraplyvagn. Helt ok vagn till ett billigt pris
  6. 3
    Har du vägarna förbi gekås så skulle jag köpa deras paraplyvagn. Helt ok vagn till ett billigt pris
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4
    Vi har en Graco Mosaic, kanske inte en "billig" vagn men vi är supernöjda. Vi har bara den med oss när vi åker bil och den funkar hyfsat där det är lite stenigt och inte helt slätt. Men den kostar runt 1500 kr.
  8. 4
    Vi har en Graco Mosaic, kanske inte en "billig" vagn men vi är supernöjda. Vi har bara den med oss när vi åker bil och den funkar hyfsat där det är lite stenigt och inte helt slätt. Men den kostar runt 1500 kr.
  9. Medlem sedan
    Jul 1999
    #5
    Vi har en gammal paraplyvagn som jag har haft till alla tre barnen plus att min kompis haft den till sin sin son. Jag tycker att den är toppen, den har varit med till kreta, cypern piteå 3 ggr, danmark och många andra ställen. Visst den är ju inte den säkraste men det finns liggläge och det är ju toppen. Bältet är inte så bra går bara runt midjan men jag tror att det är bättre på nya vagnar. Jag köpte den för ca 800 kr klart värt varenda öre. Den tar väldigt lite plats. Köp en du kommer inte att ångra dig.
  10. 5
    Vi har en gammal paraplyvagn som jag har haft till alla tre barnen plus att min kompis haft den till sin sin son. Jag tycker att den är toppen, den har varit med till kreta, cypern piteå 3 ggr, danmark och många andra ställen. Visst den är ju inte den säkraste men det finns liggläge och det är ju toppen. Bältet är inte så bra går bara runt midjan men jag tror att det är bättre på nya vagnar. Jag köpte den för ca 800 kr klart värt varenda öre. Den tar väldigt lite plats. Köp en du kommer inte att ångra dig.

Liknande trådar

  1. vagnfråga
    By tuffinghund in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 22:45
  2. Vagnfråga.
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 17:35
  3. Vagnfråga
    By chlima in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 23:30
  4. vagnfråga
    By björnis in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 20:25
  5. Vagnfråga?
    By Lotta m Tova 030306 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar