Två nyheter: Nytt nick och tillskott.
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Två nyheter: Nytt nick och tillskott.

    För det första så har jag ändrat mitt mick till "Kids" så nu är jag inte längre "livi". Men ändå samma...

    För det andra så avslöjar jag nu att lillen ska få ett syskon till! Egentligen så hade vi bestämt att vi var nöjda men så ändrade vi oss och på den vägen är det. Så en liten marsbebis har vi att vänta om allt går väl. Är nu i vecka 11. Har mått ganska illa denna gången, något jag inte gjort under mina två andra graviditeter. Men det börjar att ge med sig nu som tur är!

    Kram, kram!
  2. 1
    Två nyheter: Nytt nick och tillskott. För det första så har jag ändrat mitt mick till "Kids" så nu är jag inte längre "livi". Men ändå samma...

    För det andra så avslöjar jag nu att lillen ska få ett syskon till! Egentligen så hade vi bestämt att vi var nöjda men så ändrade vi oss och på den vägen är det. Så en liten marsbebis har vi att vänta om allt går väl. Är nu i vecka 11. Har mått ganska illa denna gången, något jag inte gjort under mina två andra graviditeter. Men det börjar att ge med sig nu som tur är!

    Kram, kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Ett stort grattis till er. Hoppas att illamåendet släpper och du får må bra resten av din gradvitet, en annan sitter med en stor mage och väntar på att känna NÅGOT, men känner inget alls.
  4. 2
    Ett stort grattis till er. Hoppas att illamåendet släpper och du får må bra resten av din gradvitet, en annan sitter med en stor mage och väntar på att känna NÅGOT, men känner inget alls.
  5. Medlem sedan
    Oct 1998
    #3
    Grattis så himla mycket!! Hoppas illamåendet släpper snart.
  6. 3
    Grattis så himla mycket!! Hoppas illamåendet släpper snart.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Tack! Hoppas att det börjar hända något på bebisfronten snart! Förstår att det är jobbigt att gå och vänta så här på slutet.
  8. 4
    Tack! Hoppas att det börjar hända något på bebisfronten snart! Förstår att det är jobbigt att gå och vänta så här på slutet.
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5
    Tack! Illamåendet har blivit mycket bättre så det är på rätt väg.
  10. 5
    Tack! Illamåendet har blivit mycket bättre så det är på rätt väg.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Vad roligt grattis! Kommer ihåg att du längtade lite efter en till :-)
  12. 6
    Vad roligt grattis! Kommer ihåg att du längtade lite efter en till :-)
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7
    Tack! Ja, jag kände att jag inte var riktigt "klar". Men nu blir det den sista.
  14. 7
    Tack! Ja, jag kände att jag inte var riktigt "klar". Men nu blir det den sista.
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    ÅÅH GRATTIS!!!
    Va kul med en till liten.. Hoppas att illamåendet håller sig borta nu. :-)!!!!
  16. 8
    ÅÅH GRATTIS!!!
    Va kul med en till liten.. Hoppas att illamåendet håller sig borta nu. :-)!!!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Grattis

    till graviditeten - va roligt!!!
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  18. 9
    Grattis till graviditeten - va roligt!!!
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Grattis till er! Hoppas illamåendet släpper snart! De är jobbigt att må illa!
  20. 10
    Grattis till er! Hoppas illamåendet släpper snart! De är jobbigt att må illa!
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Åhhh vad kul!!! Grattis! Tänkte faktiskt senast idag att det hade varit mysigt att göra om den här resan en gång till, men sambon här hemma tycker vi ska vänta ett tag, och visst kan jag väl det, men en bebbe till vill jag ha Mysigt.....
  22. 11
    Åhhh vad kul!!! Grattis! Tänkte faktiskt senast idag att det hade varit mysigt att göra om den här resan en gång till, men sambon här hemma tycker vi ska vänta ett tag, och visst kan jag väl det, men en bebbe till vill jag ha Mysigt.....
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12
    Åhh! Stort grattis, så mysigt med en bebis! Jag har nog anat att du var lite sugen, trots att du hävdat att det inte skulle bli fler barn

    Jag börjar också bli bebissugen, men väntar nog lite till.

    Jag hoppas att illamåendet snart är över så du får njuta ordentligt!
  24. 12
    Åhh! Stort grattis, så mysigt med en bebis! Jag har nog anat att du var lite sugen, trots att du hävdat att det inte skulle bli fler barn

    Jag börjar också bli bebissugen, men väntar nog lite till.

    Jag hoppas att illamåendet snart är över så du får njuta ordentligt!
  25. Medlem sedan
    Jan 2007
    #13
    Grattis till ännu en liten på väg!
  26. 13
    Grattis till ännu en liten på väg!
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14
    Tack för alla grattis!
  28. 14
    Tack för alla grattis!

Liknande trådar

  1. Nytt nick!
    By Miss_Piggy in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-11-28, 19:47
  2. Nytt medlemskap, nytt nick
    By PrincessLeia in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 10:17
  3. Nytt nick
    By Café con leche in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-10, 02:12
  4. Nytt nick!
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:40
  5. nytt nick
    By CHENOA in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 18:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar